برای سفر کردن در داخل و یا خارج از کشور به بلیط نیاز داریم. به این صورت که برای خرید بلیط قطار و هواپیما باید به یکی از آژانس های مسافرتی و گردشگری مراجعه کنیم و بلیط خود را رزرو کنیم. در زمان خرید بلیط قطار و هواپیما به این دقت داشته باشید که اگر قصدتان سفر با قطار است باید از بزرنامه ی خود با خبر باشید زیرا قطار را باید مدتی قبل از سفر رزرو کنید.

ولی در زمانی که از برنامه ی سفری خود مطمئن نیستید و یا روز مشخصی را نمی توانید تعیین کنید می توانید از بلیط هواپیما استفاده کنید. زیرا در زمان خرید بلیط هواپیما می توانید در لحظه های آخر نیز اقدام به خرید کنید. قبل از خرید بلیط قطار و هواپیما باید تصمیم قطعی خود را بگیرید زیرا در صورت پشیمان شدن بعد از خرید بلیط قطار و هواپیما باید ضرر بدهید.

در زمان خرید بلیط قطار و هواپیما دقت داشته باشید که برخی از کشور ها برای گرفتن ویزا از آن ها اطلاعات و مدارکی را نیز از شما در خواست می کنند که برخی شامل رزرو بلیط نیز می باشد.  برای رزرو بلیط نیازی نیست که به آژانس های مسافرتی مراجعه ی حضوری داشته باشید و شما می توانید برای رزرو بلیط قطار و هواپیما به صورتی آنلاین و از طریق اینترنت و از هر جایی اقدام به تهیه ی بلیط کنید. در زمان خرید بلیط قطار و هواپیما باید دقت کنید که به صورت اینترنتی باید اطلاعات کارت ملی و یا گذرنامه ی خود را داشته باشید. اطلاعاتی که در خرید بلیط قطار و هواپیما لازم دارید شامل ایمیل شخصی خودتان، عضویت در سایت آژانس مسافرتی، رمز دوم کارت بانکی، کارت ملی و گذرنامه می باشد.

مجله ی گردشگری توریستی ها ارائه دهنده ی تور های داخلی و خارجی می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()