از بهترین وسایل برای تمرین­های هوازی می­توان به تردمیل و دوچرخه ثابت اشاره نمود که از دستگاه­های ثابت در باشگاه­های بدنسازی به حساب می­آید. مؤثرترین دستگاه­هایی هستند که میزان چربی­سوزی بالایی را برای ورزشکاران به وجود می­آورند. استفاده از دوچرخه ثابت علاوه بر انجام ورزش هوازی این امکان را می­دهد تا با ایمنی بالا دوچرخه سواری را انجام دهیم.

 با قابلیت­های فراوانی که بر روی این دستگاه­ها تعبیه شده است، امکانات فراوانی را در اختیار مربیان قرار داده تا بتوانند بازدهی بالایی را برای ورزشکاران به ثمر برسانند. استفاده از دوچرخه ثابت دارای مزایای زیادی است: وسیله­ای مؤثر برای کاهش وزن، تقویت نمودن عضلات ران و پا، مقرون به صرفه بودن در زمان و مکان، گرفتن فضای کمتر، استفاده راحت در هر موقعیت هوایی و غیره. علاه بر مزایا، این دستگاه دارای معایبی است که استفاده از آن برای خانم­های باردار و افرادی که داری مشکلات آرتروز و سیاتیک هستند، مناسب نیست. دوچرخه ثابت دارای تنوع کارکردی است که به آنها اشاره می­کنیم: دوچرخه استاده، دوچرخه نشسته پشتی­دار و دوچرخه اسپینینگ. هر کدام از این دوچرخه­های ثابت را می­توان برای استفاده در منزل خرید دوچرخه ثابت را انجام داد، تنها تفاوت آنها در قابلیت­هایی است که هر یک را نسبت به دیگری متمایز می­کند.

بر اساس مقاومت، دوچرخه­های ثابت دارای دو نوع ثابت مگنتی و ثابت الکترومگنتی است. زمانیکه از این دستگاه­ها استفاده می­کنید باید نکات قابل توجه­ای را رعایت کنید: استفاده از کفش مناسب، داشتن آشنایی کافی برای استفاده از آنها، زین دوچرخه را با توجه به شرایط جسمانی خود تنظیم کنید تا آسیب به عضلات دیگر وارد نشود، نوشیدن آب قبل، حین و بعد ورزش فراموش نشود و از همه مهمتر این است که ابتدا به آهستگی پا زده شود و سپس به آرامی دنده را بالا برده و با مقاومت بالا پدال بزنید تا تمرین مؤثرتری داشته باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()