استفاده به تنهایی از خرید دوچرخه ثابت در کنار تردمیل گزینه مناسبی برای انجام فعالیت­های ورزشی است که به همه این امکان را می­دهد تا در منزل نیز بدون صرف وقت برای رفتن به باشگاه بتوانند کار چربی­سوزی را انجام دهند. از این دستگاه­ها باید به صورت اصولی و درست استفاده شود تا به دیگر عضلات بدن آسیب جدی وارد نشود، برای همین باید ابتدا از یک مربی ماهر برنامه تمرینی متناسب با قد و وزن و موقعیت جسمانی گرفته شود. در بین دوچرخه­های ثابت، دوچرخه ثابت اسپینینگ به صورت حرفه­ای استفاده می­شود و مثل دوچرخه کورسی عمل می­کند و ورزشکارانی که تمایل دارند در منزل نیز این ورزش لذت ببرند می­توانند خرید دوچرخه ثابت این مدل را انجام دهند و استفاده کنند و با تغییر پوزیشن­های خود موجب سوزاندن کالری بالایی در کمترین زمان شوند.

این دستگاه نیز همانند تردمیل دارای نمایشگر است که میزان زمان، کالری سوزانده شده، مسافت، ضربان قلب و غیره را نشان می­دهد، که کمک شایانی برای ارتقاء بهبود عملکرد برنامه ورزشی را فراهم می­آورد. همۀ مدل­های دوچرخه ثابت قابلیت تنظیم صندلی را دارد که موجب راحتی در استفاده از آنها می­شود. خرید دوچرخه ثابت برای همۀ باشگاه­های بدنسازی صورت می­گیرد و به عنوان یکی از وسایل محبوب بدنسازان به حساب می­آید. به وسیله این دستگاه عضلات پا را تقویت می­کنند و نمای زیبایی را از پا به وجود می­آورند. زمان خرید دوچرخه ثابت باید  ملاک­های متعددی را در نظر گرفت تا رضایت کامل را برای ما به همراه داشته باشد: دارای مقاومت بالا در تحمل وزن کاربر (اغلب باید متحمل 15 کیلو بالاتر از وزن کاربر )، قیمت متناسب با کیفیت و کارکرد دستگاه، نوع مکانیزمی که دستگاه فعال می­شود، کیفیت پدال­ها، نوع زین، قابلیت­های صفحه نمایشگر، ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر.

خرید اینترنتی دوچرخه ثابت را نیز میتوان از سایت های اینترنتی انجام داد ورزش جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان محسوب می­شود و در دنیای پر مشغله امروز می­توان با استفاده از وسایل کاربردی متناسب باشگاه را به خانه آورد.


 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()