رسپبری پای یکی از انواع کامپیوتر در سایز بسیار کوچک است. نام دیگر رسپبری پای ، رزبری پای می باشد. این کامپیوتر کوچک می تواند به رایانه و یا تلویزیون متصل شود و می تواند کارایی های بسیار مختلفی داشته باشد. مثلا انواع بورد رسپبری پای می تواند برای یادگیری زبان برنامه ها به کار برود. رسپبری پای به عنوان یکی وسیله ی کوچک می تواند تمامی برنامه های قابل اجرا در کامپیوتر بزرگ را اجرا کند. می توانید در رسپبری پای از اجرای فیلم و عکس و آهنگ برخوردار شوید .

می توانید با استفاده از رسپبری پای صفحات وب را جستجو کنید و استفاده های بسیار زیادی از آن داشته باشید. رسپبری پای در واقع یک کامپیوتر کوچکی است که در اندازه ی یک کارت بوده ولی می تواند به عنوان کامپیوتر مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مزیت های رسپبری پای که توانسته طرفداران بسیاری را به آن جذب کند خاصیت نصب شدن آن روی دستگاه های مختلف است که به این صورت می تواند اطلاعات را بین دستگاه و خود به تعامل بگذارد و انتقال اطلاعات را داشته باشیم. حافظه ی مورد استفاده در رسپبری پای sd می باشد و بدون آن رسپبری پای قابلیت اجرا را ندارد زیرا همه ی اطلاعات روی این حافظه قرار می گیرد.

در رسپبری پای می توانیم از انواع سیستم عامل ها استفاده کنیم. اولین سیستم عاملی ک بر روی رسپبری پای نصب شد لینوکس بود ولی می توان از هر نوع از سیستم عامل برای راه اندازی آن استفاده کنیم. با استفاده از بورد رسپبری پای 3 مدل B پلاس می توان تصاویر را با خروجی اچ دی و با کیفیت بالا داشته باشیم. در رسپبری پای دو درگاه یو اس بی وجود دارد. برای خرید رسپبری پای می توانید به سایت مراجعه کنید و خرید خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()