کاغذ دیواری در اکثر منازل و ادارات به چشم می خورد. با استفاده از خرید کاغذ دیواری می توانیم به اتاقمان جلوه ی بسیار زیبایی بدهیم. انتخاب طرح در خرید کاغذ دیواری بسیار مهم بوده و باید مطابق با سلیقه و همچنین در ارتباط با اتاقی که می خواهیم نصب کاغذ دیواری را نصب کنیم ، باشد.  طرح های ساده و یکنواخت کاغذ دیواری برای مراکز اداری بسیار استفاده می شود و از طرح های گل دار و طبیعت و یا کارتونی برای منازل استفاده می شود. خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب در دو نوع ساده و سه بعدی صورت می گیرد که با توجه به سلیقه ی خود می توانید انواع آن را انتخاب کنید.

در زمان خرید کاغذ دیواری به جنس آن بسیار دقت کنید. هر چقدر هم طرح انتخابی شما خوب و زیبا باشد ولی جنس خوبی نداشته باشد زیبا جلوه نخواهد کرد و در کوتاه مدت از بین خواهد رفت. پس در ابتدا  به جنس در خرید کاغذ دیواری دقت کنید و سپس به طرح آن و از انتخاب طرح های خیلی شلوغ برای کل دیوار ها در خرید کاغذ دیواری بپرهیزید.

 از کاغذ دیواری سه بعدی معمولا در یک دیوار استفاده می شود که جلوه ی بهتری را ایجاد کند. استفاده از رنگ های هماهنگ با دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. اگر در خرید کاغذ دیواری از چند رنگ می خواهید استفاده کنید باید از رنگ های هم خانواده استفاده کنید که یک ترکییب رنگی زیبایی ایجاد کند و یا می توانید از رنگ های قرینه نیز استفاده کنید و به زیبایی کار بیفزایید ولی اگر از رنگ های ناهماهنگ استفاده کنید از خرید کاغذ دیواری خود پشیمان خواهید شد.  برای خرید کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه های فروش کاغذ دیواری مراجعه ی اینترنتی نیز داشته باشید. برای خرید کاغذ دیواری کستل به سایت ما مراجعه بفرمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()