فیش پرینتر چاپگری است که بر روی کاغذ چاپی مخصوص عملیات چاپ انجام می گیرد. در فیش پرینتر در دو نوع می باشد که چاپگر حرارتی مستقیم و چاپگر انتقال حرارت می باشد. فیش پرینتر به شارژ کردن احتیاج ندارد و می توان به راحتی از آن در مدت زمان بالایی استفاده کرد. با استفاده از فیش پرینتر می توانیم چاپ را با استفاده از حرارت و بدون استفاده از جوهر استفاده کرد. بنابراین هزینه ی جوهر با استفاده از فیش پرینتر حذف می شود و می تواند دوام بالایی داشته باشد. در بسیاری از مراکز مانند رستوران ها و فروشگاه ها و مطب ها و... از خرید انواع فیش پرینتر استفاده می شود.

حرارتی که در فیش پرینتر ایجاد می شود بر روی هد دستگاه انجام می گیرد که می توان بر روی کاغذ های مخصوص در چند سایز مختلف چاپ را انجام داد. سرعت بالا با استفاده از فیش پرینتر بسیار مهم بوده و همین طور کوچک بودن این نوع از فیش پرینتر بسیار مناسب برای استفاده می باشد. برای استفاده از فیش پرینتر نیاز به پورت اتصال داریم که با انواع کابل ها مانند پورت موازی و پورت سریال و یو اس بی و... می توان از آن استفاده کرد.

 نسل جدید فیش پرینتر به صورت بی سیم بوده که می تواند جابجایی راحت و استفاده ی آسانی داشته باشد. صدای فیش پرینتر از نوع حرارتی به نسبت فیش پرینتر لیزری و فیش پرینتر سوزنی بسیار کم بوده و موجب آزار خود و مشتریان نمی شود. هزینه ی رول های کاغذ مورد استفاده در فیش پرینتر از نوع حرارتی بسیار پایین بوده و هزینه ی یک فیش ناچیز خواهد بود. برای خرید فیش پرینتر ضد آب دلتا مدل T90 به سایت مراجعه کنید و فیش پرینتر مورد نظر خود را تهیه کنید. ما انواع فیش پرینتر را با ضمانت به شما عرضه می داریم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()