پرینتر بیکسلون چاپگری است که بر روی کاغذ چاپی مخصوص عملیات چاپ سپریدن می گیرد. در پرینتر بیکسلون در دو نوع می باشد که چاپگر گرمایشی مستقیم و چاپگر انتقال گرما می باشد. پرینتر بیکسلون به شارژ کردن دربایستن ندارد و می توان به راحتی متعلق به در مدت زمان فوقانی استفاده کرد. با استفاده از پرینتر بیکسلون می توانیم چاپ را با به کارگیری گرما و بدون به کارگیری جوهر استفاده کرد. پس هزینه ی جوهر با استفاده از پرینتر بیکسلون حذف می شود و می تواند دوام بالایی داشته باشد. در بسیاری از مراکز همانند رستوران ها و فروشگاه ها و مطب ها و... از خرید انواع پرینتر بیکسلون بهره‌گیری می شود.

حرارتی که در پرینتر بیکسلون برپایی می شود بر روی هد دستگاه اتمام می گیرد که می تاب بر روی کاغذ های مخصوص در چند سایز مختلف چاپ را انجام داد. سرعت بالا با به کارگیری پرینتر بیکسلون بسیار مهم بوده و همین طور حقیر بودن این گونه از پرینتر بیکسلون زیاد پسندیده برای بهره‌گیری می باشد. برای به کارگیری پرینتر بیکسلون احتیاج به پورت پیوستگی داریم که با انواع کابل ها همانند پورت موازی و پورت سریال و یو اس بی و... می نا از آن بهره‌گیری کرد.

 دودمان جدید پرینتر بیکسلون به چهره بی سیم بوده که می تواند جابجایی آسان و کاربرد ی سهولت داشته باشد. صدای پرینتر بیکسلون از نوع گرمایشی به نسبت پرینتر بیکسلون لیزری و پرینتر بیکسلون سوزنی بسیار ناچیز بوده و مایه آزار خود و مشتریان نمی شود. خرج ی رول های کاغذ باره کاربرد در پرینتر بیکسلون از نوع حرارتی زیاد زیر بوده و هزینه ی یک لیبل کم خواهد بود. برای خرید فیش زن بیکسلون به سایت مراجعه کنید و پرینتر بیکسلون باره نظر خویش را تعبيه کنید. ما انواع پرینتر بیکسلون را با ضمانت به شما عرضه می داریم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()