نمایندگیLanbao در واقع عرضه کنندۀ انواع محصولات شرکت Lanbao می باشد و مجوزهای لازم را در خصوص فروش و عرضۀ محصولات شرکت لنبائو کسب می نمایند. فروشگاه نمایندگی لنبائو در واقع همان محصولات شرکت را که مربوط به انواع سنسورهای مجاورتی، نوری، سنسورهای اندازه گیری، سنسورهای کنترلی، چشم های الکترونیکی و .... می باشند، را با نرخ و کیفیت اصل به فروش می رسانند.

مرکز نمایندگیLanbao همچنین خدمات مجزایی از قبیل ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات و تعمیرات دستگاه ها را نیز عرضه می کنند که از ویژگی های منحصر به فرد نمایندگی ها محسوب می شود و به نوعی در جذب مشتری بسیار تأثیر گذار می باشد. در واقع شرکت لنبائو، فروشگاه هایی را برای نمایندگی انتخاب می کنند که اصول و قوانین شرکت را رعایت نمایند و تخلفی در  فروش انواع محصولات شرکت نداشته باشند، به همین دلیل است که فروشگاه های نمایندگی لنبائو و دیگر برندها دارای ارزش اعتباری بیشتری می باشند و خریداران برای خرید محصولات حتماً به جای فروشگاه های متفرقه به نمایندگی های اصلی مراجعه می کنند تا محصولاتی که خریداری می کنند اورجینال و دارای نشان و هولوگرام شرکت اصلی باشد.

فروشگاه های نمایندگی Lanbao در ایران رونق زیادی پیدا کرده است و تمام افرادی که تمایل به خرید محصولات الکترونیک، چشم های الکترونیکی، سنسورهای نوری و غیره را دارند، حتماً از نمایندگی اصلی لنبائو خریداری می نمایند تا خرید مطمئنی داشته باشند، در ضمن بتوانند از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات نیز بهره مند گردند.

از مهمترین فاکتورهای نمایندگی رسمی می توان به ایجاد نمودن حس اعتماد اشاره نمود که باعث افزایش میزان فروش محصولات شرکت می گردد، همچنین بازخورد متقابل را نیز در بر خواهد داشت. به عنوان مثال نمایندگی های Lanbao نقش همان شرکت را ایفا می کنند و باید طبق اصول شرکت لنبائو محصولات مرتبط با اتوماسیون صنعتی را به فروش می رسانند. شرکت تهران اتوماسیون در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()