بهتر است کابینت آشپزخانه خود را از جایی تهیه کنید که خود آن مرکز برای شما کابینت را بسازد و به مراکز معتبر مراجعه کنید تا خریدی مطمئن را داشته باشید. نوعی دیگر از کابینت های آشپزخانه با روکش طبیعی بوده که قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف دارد و تفاوت آن در داشتن روکش چوبی طبیعی است که بسیار بر زیبایی کار می افزاید و با توجه به جنس چوب به کار رفته قیمت هایش متفاوت خواهد بود.

کاربرد کابینت آشپزخانه mdf

کابینت آشپزخانه ام دی اف علاوه بر زیبایی و طرح های متنوعش دارای معایبی هم هست مثلا از کابینت آشپزخانه ام دی اف برای محیط های مرطوب ستفاده ی کمتر می شود زیرا آسیب می بیند و مقاومت کمتری دارد. روکش رویین ام دی اف بسیار مهم بوده و در صورت خرابی آن نفوذ آب و مایعات به داخل آن صورت می گیرد. برای خرید انواع کابینت آشپزخانه می توانید به سایت های مختلف نیز مراجعه کنید و خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک و مدرن را انجام دهید.

خرید کابینت آشپزخانه متناسب با محیط

باید توجه داشته باشید برای آشپزخانه های کوچک از طرح های بسیار شلوغ پرهیز کنید و همین طور کابینت آشپزخانه را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنید تا جلوه ی خوبی داشته باشد. قیمت انواع کابینت آشپزخانه با توجه به جنس و کیفیت آن تعیین می گردد مثلا کابینت آهنی با استیل دارای تفاوت قیمت بوده و همنین در کابینت های ام دی اف نوع چوب به کر رفته در آن به دلیل تفاوت در کیفیت و ماندگاری بسیار مهم بوده و در بخش قیمتی هم تاثیرگذار است.

برای خرید کابینت آشپزخانه باید از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام کنید و این مراکز افراد  ماهری را برای تعیین نوع کابینت و اندازه ها و.... به ساختمان شما می فرستند. تعیین نوع و مدل کابینت آشپزخانه براساس سلیقه ی شما صورت می گیرد همچنین می توانید از فرد نصاب نیز کمک بگیرید. کابینت آشپزخانه شما ی تواند در جنس های فبز  یا استیل و یا انواع مختلف ام دی اف باشد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()