میز جلو مبلی جزء یکی از لوازم تزئینی و دکوراسیون داخلی می باشد که همراه مبلمان خریده می شود. میز جلو مبلی با نام میز عسلی شناخته می شود که دارای تنوع طرح و رنگ است که با متریال چوب و فلز ساخته می شوند. امروزه به دلیل کوچک بودن فضای داخلی اتاق نشیمن، انواع میز جلو مبلی در ابعاد مختلف طراحی شده است تا فضای کمتری را اشغال کند و به راحتی بتوان از این وسیله در مهمانی ها و پذیرایی ها استفاده نمود.

طراحی میز عسلی ها به شکلی است که شامل چند تکه در داخل یکدیگر ساخته می شود تا حداقل فضا را به خود اختصاص دهد و بدین وسیله بتوان در موقعیت نیاز از مزایای میزهای جلو مبلی برای راحتی افراد در قرار دادن لیوان، بشقاب و غیره استفاده نمود.

انواع میز جلو مبلی چوبی

تنوع رنگ و طرح میزهای جلو مبلی چوبی بسیار زیاد می باشد که به راحتی می توان با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و نوع مبلمان، با کیفیت ترین میز عسلی را با قیمت مناسب خریداری کرد. از جمله نمونه مدل های میز عسلی می توان به میزهای جلو مبلی 4 تیکه تاشو، جلو مبلی با میز عسلی طرح j59، انواع میز عسلی 3 تیکه ای چوب و شیشه ای، میزهای عسلی 3 تیکه شیشه ای، میزهای عسلی 3 تیکه چوبی ، میزهای عسلی چمدونی منبتی و .... اشاره نمود که انتخاب را برای مشتریان آسان نموده است.

عرضه میز جلو مبلی

به دلیل نوع طراحی مبلمان که از جنس چوب می باشد، عموماً میزهای جلو مبلی را از جنس چوب طراحی می کنند ولی به مرور زمان به دلیل استقبال فراوان از مبل های فلزی، میز عسلی های استیل و شیشه ای نیز تولید شدند و به بازار عرضه گشت. به همین دلیل قیمت میز جلو مبلی ارزان تر از پیش شد و وسع خرید مشتریان را بهبود بخشید.

قابل ذکر است که طراحی مبلمان ها به نحوی است که نمی توان وسایلی بر روی آنها قرار داد، به همین منظور میز جلو مبلی که همان میزهای عسلی می باشند طراحی شدند تا راحتی بیشتری را برای افراد محیا سازد و پس از آن به عنوان وسایل دکوری و پذیرایی به همراه مبلمان خریداری می شود و گاهاً مدل های جدید میز عسلی را با مدل های قدیمی میز جلو مبلی تعویض می کنند تا تغییری در تزئین دکوراسیون داخلی داده باشند.

فروشگاه دیجی چوب که در عرصه تولید و پخش انواع محصولات چوبی و استیل فعالیت دارد، امکان خرید انواع میز جلو مبلی چوبی، فلزی و شیشه ای را در طرح های شیک با قیمت مناسب فراهم نموده است.

شماره تماس دفتر فروش:                             66300923 _ 021

شماره تماس دفتر فروش :                            41256562 _ 021

 برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید :

شماره موبایل تلگرام و واتس آپ :                   6231055 _ 0903 

دفتر اداری:

یافت آباد خیابان حیدری جنوبی خیابان آخوندی پلاک 68

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()