از جمله تجهیزاتی که نبود آن در یک فروشگاه میتواند مشکلات زیادی را به وجود آورد ترازو میباشد. هیچ یک از تجهیزات موجود در فروشگاه ها مانند ترازو ضروری و لازم نیستند و در صورتیکه فروشگاه محصولاتی را بفروش میرساند که برای فروش و عرضه انها به توزین نیاز است پس باید ترازو نیز در این فروشگاه وجود داشته باشد. نه تنها فروشگاه ها بلکه بسیاری از صنوف دیگر نیز وجود دارند که به ترازو برای توزین محصولات خود نیاز دارند. محصولات و اجسام کوچک و بزرگ زیادی در فروشگاه ها وجود دارند که قبل از عرضه به مشتری باید توزین شوند. از دسته مشاغلی که به ترازو برای توزین نیاز دارند باید به طلافروشی ها،  میوه فروشی ها، نانوایی ها اشاره نمود. حتی در آزمایشگاه ها نیز از نوعی ترازوی مخصوص برای توزین استفاده میشود که از دقت بسیار زیادی برخوردار است. این ترازوها بر خلاف دیگر ترازوها از یک محفظه بر روی خود برخوردار هستند و این محفظه از فشار وارد شده به اجسام و تحمیل بار اضافی خودداری میکند و در نتیجه دقیق ترین توزین انجام خواهد شد. برای خرید از نمایندگی اصلی ترازو به سایت مراجعه کنید.

ترازوهای صنعتی

ترازوهایی که در صنایع مورد استفاده قرار میگیرند  از لحاظ ابعاد و همچنین توزین با دیگر ترازوها متفاوت هستند. ترازوهای صنعتی از جثه بزرگتری برخوردار هستند و میتوانند اجسام بزرگی را نیز بر روی خود جای دهند. این ترازوها که امروزه به صورت دیجیتالی تولید میشوند از دقت توزین بسیار خوبی برخوردار هستند و میتوانند رقم درستی را در اختیار کاربر قرار دهند. این ترازوها در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند و روند توزین را تا حد زیادی تسریع کرده اند. قیمت  انواع ترازوی ارزان  با توجه به مدل و برند و کیفیت آن تعیین می گردد.

تفاوت ترازوهای قدیمی با ترازوهای جدید

ترازوهای قدیمی با ترازو هایی که در حال حاضر تولید میشوند تفاوت های بسیار زیادی دارند. عمده تفاوت ترازوهای قدیمی مربوط به نحوه به نمایش در آوردن رقم به دست آمده از توزین میشود. ترازوهای قدیمی از صفحه نمایشگر دیجیتالی برخوردار نبودند و اغلب بصورت عقربه ای و یا کفه ای تولید میشدند که همین موضوع روند توزین را تا حد زیادی آهسته میکرد و در عین حال دقت بالایی نیز نداشت. اما ترازوهای جدید از صفحه نمایشگر دیجیتالی برخوردار هستند که روند توزین را تسریع و تسهیل میکند. همچنین ترازوهای جدید به امکاناتی مجهز شده اند که در توزین و همچنین فروش  تاثیر بسزایی دارند.

فروشگاه دیجی اسکال انواع ترازو در برندهای خارجی و ایرانی را بفروش میرساند و برای کسب اطللاعات بیشتر و همچنین خرید میتوانید با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()