افرادی که در محیط های صنعتی فعالیت میکنند به خوبی با قابلیت های بسیار زیاد باسکول اشنایی دارند و به خوبی میدانند که باسکول میتواند اجسام بسیار سنگین را به راحتی توزین کند. باسکول ها از قطعاتی تولید شده اند که فشار بسیار زیاد ناشی از اجسام را به راحتی تحمل میکنند و هیچگونه آسیبی نخواهند دید. باسکول نه تنها در محیط های صنعتی بلکه در کلیه محیط هایی که نیاز به توزین اجسام سنگین وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد. انبارها، فروشگاه ها، عمده فروشی ها، میادین میوه و تره بار، دامداری ها، کشتارگاه ها و بسیاری از این دست موارد وجود دارند که از باسکول برای توزین اجسام استفاده میکنند. باسکول ها با کفه نسبتا بزرگی نیز که دارند میتوانند امکان قرار گرفتن اجسام را بر روی خود تا حد زیادی آسان کنند. برای اطلاع از  قیمت باسکول به سایت مراجعه کنید.

تفاوت میان باسکول و ترازو

باسکول ها را به هیچ وجه نباید با ترازو مقایسه نمود زیرا باسکول ها از قدرت بالاتری برخوردار هستند و میتوانند اجسام سنگین را به راحتی توزین کنند. ترازوها به گونه ای طراحی شده اند که تنها میتوانند تا چند کلیو و یا چند ده کیلو بار را توزین کنند اما باسکول ها اینگونه نیستند و قادر به توزین چند صد کیلو بار هستند. باسکول ها در برابر فشار وارد شده ناشی از وزن بالای اجسام سنگین مقاوم تر هستند در صورتیکه ترازوها اینگونه نیستند و ممکن است قطعات آنها در مواجهه با وزن بالای اجسام آسیب ببیند. دقت توزین ترازوها به نسبت بالاتر از باسکول هاست که البته این موضوع چندان در محیط های صنعتی حائز اهمیت نیست. اما از هر چیز به بگذریم باید به بدنه بسیار مقاوم باسکول ها اشاره کنیم. باسکول ها از بدنه مقاومی برخوردار هستند و به راحتی اسیب نمیبینند. برای اطلاع از مرکز فروش باسکول های دامکش به سایت مراجعه کنید.

برای خرید باسکول آن هم از بهترین برندهای روز دنیا و همچنین بهترین برندهای داخلی باید فروشگاهی را انتخاب کنید که بصورت تخصصی در زمینه فروش باسکول و تجهیزات توزین فعالیت میکند. یکی از فروشگاه هایی که سالها در زمینه فروش باسکول و ترازو فعالیت میکند و از تخصص بالایی در این زمینه برخوردار است فروشگاه تجهیزات میباشد و همچنین برای رفاه حال مشتریان خود امکان فروش غیر حضوری را نیز در نظر گرفته است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()