دستگاه شیرینگ از معروف ترین دستگاه های بسته بندی صنعتی محسوب می شود. خرید دستگاه شیرینگ یکی از ملزومات شرکت های صنعتی مواد غذایی، محصولات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره محسوب می شود. استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته می شود تا سطح اطمینان و بهداشت در بسته بندی محصولات، طبق استانداردهای بین المللی رعایت گردد. برای اطلاع از  نمایندگی فروش دستگاه شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه شیرینگ

در بازار انواع دستگاه شیرینگ با عملکردهای متفاوت ساخته می شوند تا بتواند نیاز شرکت و کارخانجات را برآورده سازد. دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه شیرینگ خطی و دستگاه شیرینگ کابینی از انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ است که در بازار با برندهای متعددی فروخته می شوند. دستگاه شیرینگ نادی پک و دستگاه شیرینگ پایا پک از جمله برندهای معروف دستگاه بسته بندی شیرینگ می باشد که با قیمت مناسب و عملکردهای متفاوت فروخته می شوند. دستگاه بسته بندی شیرینگ از جمله دستگاه های کاملاً صنعتی است که در کشور ایران ساخته می شود و متناسب با برآورده نمودن نیاز خط بسته بندی شرکت ها و کاخانجات تولید می شوند. در برخی از دستگاه های بسته بندی شیرینگ از فیلم های PVC و POF استفاده می شود تا قابلیت بسته بندی انواع و اقسام محصولات مواد غذایی و بهداشتی را در مدت زمان کوتاهی داشته باشد. اکثر دستگاه های شیرینگ به سامانه کنترل سرعت و حرارت مجهز می باشد که کنترل را برای اپراتور سهل نموده است. برای خرید محصولات آشپزخانه به سایت فروش لوازم آشپزخانه صنعتی تجهیزات مراجعه کنید.

قیمت دستگاه شیرینگ

قیمت دستگاه شیرینگ متناسب با تجهیزاتی که درون دستگاه ها به کار رفته است، متغیر می باشد. ضمن آنکه با نوسانات بازار نمی توان قیمت ثابتی از انواع دستگاه شیرینگ بیان نمود. از این بهتر است پیش از خرید با بررسی وب سایت فروشگاه تجهیزات از قیمت خرید انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ مطلع گردید و پس از بررسی کامل اقدام به خرید دستگاه شیرینگ نمائید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()