سلفون کش یکی از دستگاه های معروف در صنعت بسته بندی محصولات مواد غذایی و سایر محصولات می باشد. دستگاه سلفون کش با کشیدن سلفون به دور محصولات، مواد غذایی را از آلودگی ها محفوظ نگه می دارد و اطمینان مشتریان را از خرید محصولات مطمئن می سازد. با خرید سلفون کش به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی به صورت دستی و اتوماتیکی برخی از محصولات را با بسته بندی بهداشته به فروش رساند. برای اطلاع از  قیمت سلفون کش به سایت مراجعه کنید.

انواع سلفون کش

دستگاه سلفون کش از نظر نحوۀ عملکرد می توان به دستگاه سلفون کش دستی، اتوماتیک و دستگاه سلفون کش استرچ رومیزی اشاره نمود که هر کدام از آنها دارای دستور العمل ساده می باشند. خرید دستگاه های بسته بندی دستی و سیل وکیوم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و شرکت های تولید کننده باید متناسب با حجم محصولاتی که تولید می کنند باید از مناسب ترین دستگاه بسته بندی استفاده نمایند. دستگاه سلفون کش نیز به عنوان یکی از دستگاه های بسته بندی دستی در اندازۀ کوچک ساخته شده اند تا مورد استفاده صنعت های کوچک قرار گرفته شوند. سلفون کش فینال پک و دستگاه سلفون کش ایران پک از جمله معروف ترین برندهای دستگاه سلفون کش در ایران می باشد. از مهمترین مزایای دستگاه سلفون کش می توان به بدنۀ مقاوم، عملکرد ساده و جنس بدنۀ استیل اشاره نمود که با استفاده از منبع تغذیه برق شهری عملیات بسته بندی محصولات را انجام می دهد. برای خرید و فروش سلفون کش استرچ رومیزی استیل به سایت مراجعه کنید

قیمت سلفون کش

قیمت خرید سلفون کش متناسب با نواسانات بازار، بدون ثبات می باشد. قابل ذکر است که قیمت دستگاه سلفون کش وابسته به عملکرد و برند سلفون کش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه سلفون کش و قیمت خرید دستگاه های بسته بندی دستی با فروشگاه تجهیزات تماس حاصل فرمائید تا  کارشناسان فروش در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را به شما ارائه خواهند نمود.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()