نمایندگی هانیانگ انواع لوازم برق صنعتی و الکترونیکی را به مشتریان عرضه می کند. محصولات هانیانگ به عنوان پیشرو صنعت اتوماسیون در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در حوزۀ تولید انواع سنسور و کنترلر فعالیت دارند. شرکت های معتبر متعددی در ایران به عنوان نمایندگی هانیانگ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند تا بتوانند محصولات اصل هانیانگ را با قیمت مناسب و کیفیت اصل به خریداران عرضه کنند. شرکت هانیانگ در کشور کره جنوبی تأسیس شده است و در حورۀ محصولات اتوماسیون صنعتی پیشگام بوده و دارای بروزترین تکنولوژی برای ساخت انواع دستگاه های اندازه گیری و سنجش می باشد که در ادامه به طور کامل به محصولات شرکت هانیانگ اشاره خواهیم نمود.

معرفی محصولات نمایندگی هانیانگ

نمایندگی های هانیانگ در واقع از سوی شرکت هانیانگ کره جنوبی، مجوز فروش انواع محصولات هانیانگ را با نرخ از پیش تعریف شده بر عهده می گیرند و با دریافت درصد فروش می توانند محصولات اتوماسیون هانیانگ را با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال به دست مشتریان برسانند. از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع سنسور مجاورتی، انواع ترموستات و تجهیزات کنترل حرارتی، انواع تایمر، انواع کانتر ساده و برنامه ریزی شده، انواع سنسور پراکسیمیتی، انواع روتاری اینکودر، انواع رکوردر دما و ... اشاره نمود که تمام نمایندگی های سراسر کشور قادر به عرضۀ این محصولات به مشتریان می باشند. در نتیجه خریداران می توانند با خیال راحت از اینکه محصولات هانیانگ اصل را خریداری می کنند، از آنها استفاده نمایند. برای اطلاع از فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی به سایت مراجعه کنید.

شرکت هانیانگ کره جنوبی به عنوان اولین شرکت تولیدکنندۀ محصولات کنترل اتوماتیک و قطعات اندازه گیری های صنعتی توانسته تغییر شگرفی در صنعت ساخت انواع دستگاه های تست و اندازه گیری در جهان ایجاد آورد و موجب گردد محصولات اندازه گیری و سنجش متعددی تولید و به بازار مصرف عرضه گردد.

خرید محصولات نمایندگی هانیانگ

برای سفارش و خرید متحصولات اندازه گیری و سنجش هانیانگ می توانید به نمایندگی های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید و یا به صورت اینترنتی و مشاهدۀ لیست اقلام محصولات هانیانگ موجود در نمایندگی ها، پس از آگاهی از موجودیت قطعات و دستگاه های مورد نیاز خود، می توانید به صورت اینترنتی و یا مراجعه به نمایندگی معتبر هانیانگ، خرید محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

شرکت تهران اتوماسیون در تهران، از سوی شرکت هانیانگ، مجوز نمایندگی فروش محصولات هانیانگ را با قیمت مناسب و کیفیت عالی دریافت نموده است و به مشتریان خود خدمات مشاورۀ خرید مناسب ترین محصولات الکترونیکی صنعتی را ارائه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()