اتوبار از جمله فعالیت هایی می باشد که به حوزۀ حمل و نقل اثاثیه مربوط می شود. از گذشته تا به امروز، در سراسر جهان تمام مردم با حمل و نقل اثاثیه ارتباط داشته اند و به هیچ عنوان محدودیت مکانی و زمانی ندارد. خدمات اتوبار بسیار گسترده می باشد و شرکت های اختصاصی اتوبار راه اندازه شده اند. باربری از جمله فعالیت هایی می باشد که نیاز به قدرت و تجربه دارد.

خدمات اتوبار

وظیفۀ امور باربری مربوط به حمل و نقل اثاثیه، جابجایی وسایل منزل، نقل و انتقال لوازم اداری و ... می باشد. با گرفتن خدمات مرکز اتوبار در تهران ، نیاز نیست نگران هزینه، زمان و امنیت جابه جایی اسباب و اثاثیه باشید. معمولاً برای حمل و نقل از نیروی انسانی ماهر و با تجربه استفاده می شود تا عملیات حمل و نقل اثاثیه را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از مهمترین مزایای شرکت های اتوبار و باربری این است که دارای بیمه و بارنامه دولتی و دارای مجوز از اتحادیۀ اصناف باربری می باشند. بدین وسیله با اطمینان کامل می توان جابجایی اسباب و اثاثیه خود را به افراد خبره بسپارید. از دیگر خدمات مراکز اتوبار می توان به حمل و نقل اثاثیه به شهرستان ها اشاره نمود و متناسب با نرخ مصوب، هزینۀ اتوبار دریافت می شود. مراکز اتوبار و حمل و نقل به ماشین آلات کاربردی و فضا دار چون خاور مسقف، وانت نیسان، کامیونت، کامیون، وانت و غیره مجهز می باشند.

قیمت اتوبار

نرخ و تعرفه حمل و نقل اتوبار ثابت و مشخص می باشد و متناسب با ساعات حمل و نقل، مسافت و تعداد نیروی کارگر مشخص می گردد. شرکت اتوبار آزادی با استفاده از نیروی متخصص مجرب و حرفه ای و همچنین ماشین آلات فضا دار فرصت مناسبی را برای متقاضیان حمل و نقل فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد خدمات دهی باربری آزادی تماس بگیرید. برای خدمات حمل بار از تهران به شهرستان به سایت مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()