لاک روزه از پرکاربرد ترین موادی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود که استحکام و چسبندگی بالایی را میان قطعات مختلف فلزی ایجاد می کند. پیچ و مهره ها به دلیل نوع حرکت رزوه ای که دارند، ممکن است پس از نصب بر اثر لرزش و حرکت قطعات، از یکدیگر جدا شوند. به همین دلیل از لاک های رزوه برای چسباندن مهره ها و پیچ استفاده می شود و استحکام بین قطعات فلزی را افزایش می دهند. برای اطلاع از قیمت خرید لاک رزوه باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

خرید لاک رزوه

با خرید لاک رزوه دیگر نیاز نیست نگران باز شدن قطعات فلزی از یکدیگر باشید چون با لاک های رزوه می توانید قطعات پیچ و مهره و دیگر قطعات کوچک فلزی را به یکدیگر بچسبانید و بدین وسیله استحکام قطعات را بهبود ببخشید. برخی از قطعات فلزی ممکن است به مرور زمان و فعالیت های دستگاه فرسایش یابد و موجب باز شدن قطعات از یکدیگر شود. بدین وسیله با استفاده از لاک های رزوه مقاومت قطعات اصلی دستگاه و سازه را افزایش خواهید داد. مادۀ لاک رزوه چسبندگی فوق العاده ای را ایجاد می کند که مقاومت لازم را برای محکم ماندن قطعات فلزی به یکدیگر فراهم می آورد. به راحتی می توان قطعات فلزی کوچک را به یکدیگر متصل نمود و دیگر نگران باز شدن انها نبود. یکی دیگر از مزایای مادۀ لاک رزوه این است که نسبت به رطوبت نیز کارساز می باشد و برای متصل ماندن قطعات فلزی در رطوبت نیز مشکلی ایجاد نمی شود.

قیمت لاک رزوه

قیمت لاک رزوه به حجم مادۀ لاک رزوه بستگی دارد. نحوۀ فروش لاک رزوه به شکل پمادی و ظروف فشاری می باشد که متناسب با نیاز می توانید مناسب ترین لاک رزوه را خریداری کنید.

 برای خرید لاک رزوه با قیمت ارزان می توانید به شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار مراجعه کنید.

 

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()