نیترات کلسیم خشک و پودری را که نوع کود کشاورزی محسوب می شود را می توانید از مراکز پروش گیاهان با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. کود نیترات کلسیم یکی از کودهای کشاورزی و باغداری است که در کشت های هیدروپونیک مورد استفاده قرار گرفته می شود و به نوعی از ترکیبات نمکی پر مصرف تشکیل می شود که این عامل موجب افزایش درصد حلالیت بالای کود نیترات کلسیم در آب می شود. برای اطلاع از  فروش اینترنتی نیترات کلسیم خشک و پودری به سایت مراجعه کنید.

کاربرد نیترات کلسیم خشک و پودری

همانطور که گفته شد، نیترات کلسیم نوعی کود است که می تواند کمبود نیتروژن و کلسیم خاک را تا حدودی تأمین کند و دارای جذب بالا می باشد و بدین وسیله در مدت زمان کوتاهی می تواند این کمبود را برای خاک جبران کند. کود نیترات کلسیم به دو شکل خشک و پودری بسته بندی می شود که استفاده از کود را آسان می نماید. با استفاده از کود نیترات کلسیم می توان رشد گیاهان را تسریع نمود، بدین صورت عمل می کند که هنگامی که مواد در ریشه قرار گرفته می شود، جذب گیاه می شود و بدین وسیله موجب رشد سریع گیاه می گردد. کود نیترات کلسیم خشک و پودری به نحوی است که به سرعت جذب گیاه می شود و به همین دلیل در کشت میوه جات، سبزیجات و برخی از گیاهان استفاده می شود.

خرید نیترات کلسیم خشک و پودری

با خرید نیترات کلسیم خشک و پودری می توانید علاوه بر تسریع رشد گیاهان، از پوسیدگی میوه جات، سوختگی انتهای سبزیجات چون کاهو، لکه های زنگ زدگی داخل سیب زمینی، مشکل لکه پوست استخوانی که بر روی پسته اتفاق می افتد را مرتفع می سازد. برای خرید نیترات کلسیم صنعتی به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان تولید کننده و صادر کنندۀ انواع مواد شیمیایی از جمله کودهای کشاورزی فعالیت می کند که توانسته صنعت کشاورزی را متحول سازد و باعث رشد محصولات کشاورزی به بهترین شکل ممکن گردد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()