شرکت معماری یکی از شرکت های فنی و مهندسی است که ارتباط مستقیم با طراحی سازه و نوسازی ساختمان دارد. شغل مهندسی معماری یکی از ایده آل ترین مشاغلی است که با هنر، طراحی و سازه های ساختمان مرتبط می باشد و نیاز به دانش و مهارت دارد. معماری از گذشته تا به امروز مورد استقبال ایرانیان بوده است و در سازه های مختلف قابل شهود می باشد. به همین دلیل با گذشت زمان تعداد شرکت های معماری افزایش یافته است و به صورت کاملاً حرفه ای کارهای طراحی سازه را انجام می دهند. برای اطلاع از  شرکت معماری در تهران  از طریق لینک ها اقدام نمایید.

وظایف شرکت معماری

شرکت های مهندس معماری دارای یکسری وظایف اختصاصی می باشند که برای اجرای پروژه های ساختمانی نیاز به رعایت آنها می باشد. نقشه کشی ساختمان در دو فاز مختلف، برنامۀ اجرایی طراحی سازه، برنامه های اجرایی بازسازی ساختمان، طرح ریزی ترکیب اجزای سازه، برنامه ریزی برای فضا سازی محوطه، رهبری و سرپرستی پروژه ساختمانی و ... تعدادی از وظایف شرکت های معماری می باشد که مهندسان معمار مکلّف به اجرا و رعایت اصول و قوانین ساخت و ساز می باشند. برای اطلاع از  خدمات طراحی آشپزخانه با ما تماس بگیرید.

بازسازی ساختمان، برخی از تعمیرات خانه، بازسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون آشپزخانه، اجرای دکوراسیون داخلی، ارائه ایده های تزئینات ساختمانی، طراحی داخلی و نوسازی سازه و نقاشی دکوراتیو دیوار و سقف از جمله مواردی است که شرکت های معماری به عنوان ایده پرداز و ناظر کیفی فعالیت می کند. برای اجرای پروژه های ساختمانی به طور قطع یقین باید از شرکت های فنی و مهندسی معماری مشورت نمود و متناسب با نوع پروژه می توان مسئولیت اجرای پروژه ساختمانی را بر عهدۀ تیم متخصص آنها قرار داد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های مهندسی و معماری است که در حوزه های مختلف ساختمان سازی و بازسازی ساختمان به صورت کاملاً حرفه ای انجام می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()