ویژگی های تردمیل خانگی توربوفیتنس TF 250:

بررسی ویژگی های تردمیل خانگی توربوفیتنس TF 250:

در این مقاله ویژگی های تردمیل خانگی توربوفیتنس TF 250 بررسی شده است. شرکت توربوفیتنس یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات ورزشی اعم از تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی می باشد.تردمیل های خانگی این شرکت می تواند نیازهای سطحی هر ورزشکاری را برطرف کند. این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و می توان آن را در زمانی نیاز با استفاده از جک گازی به راحتی بر روی زمین باز نمود. برنامه های تعبیه شده روی این تردمیل خانگی شامل: 12 برنامه اتوماتیک، 2 برنامه ضربان قلب، 2 برنامه دستی می باشد. سطح تردمیل دارای ضربه گیرهای SDS می باشد که این ضربه گیر ها باعث محافظت از کمر و زانو کاربر در هنگام دویدن و راه رفتن بر روی تردمیل می شود. این تردمیل خانگی علاوه بر خاصیت تاشوندگی به دلیل چرخ های که در زیر تردمیل تعبیه شده اند قابلیت جابجایی تردمیل به مکان دیگر را دارد. این تردمیل ساخت کشور تایوان می باشد. برای اطلاع از  فروش انواع تردمیل خانگی به سایت مراجعه نمایید.

نمایشگر این دستگاه توان نمایش سرعت، میزان کالری مصرف شده توسط کاربر، مسافت طی شده ، زمان، ضربان قلب، درجه شیب را دارد. این تردمیل خانگی دارای کلید اضطراری می باشد. مزیت این کلید اضطراری این می باشد که اگر در هنگام ورزش برای کابر مشکلی ایجاد شود و کاربر تعادل خود را از دست بدهد این کلید اضطراری باعث قطع سریع فعالیت دستگاه می شود و آسیب وارده به کاربر به حداقل می رسد. این تردمیل خانگی دارای دفترچه راهنما می باشد که می توان برای نصب و راه اندازی آن از اطلاعات این دفترچه استفاده نمود. برای خرید تردمیل برای وزن 130 کیلوگرمی به سایت مراجعه کنید.

یکی دیگر از قابلیت های ویژه این تردمیل کلید تنظیم START و STOP که بر روی دسته های این تردمیل خانگی تعبیه شده است اشاره نمود. بر روی دسته های این دستگاه دکمه تنظیم شیب و دکمه تنظیم سرعت وجود دارد. حداکثر وزنی که این تردمیل خانگی می تواند تحمل کند 130 کیلوگرم است. میزان سرعت این تردمیل در هر ساعت 18 کیلومتر می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()