فروش اقساطی ایران خودرو از جمله بهترین سیاست های فروش خودروهایی می باشد که تولید این شرکت است. در واقع بسیاری از افراد هستند که نمی توانند هزینه خرید خودروی مورد نظر خود را به صورت کامل پرداخت کنند، این افراد می توانند از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو استفاده کنند. نمایندگان زیادی هستند که فروش اقساطی خودروهای این شرکت را بر عهده دارند و بر اساس قوانین مشخص شده ای که ایران خودرو بیان می کند با مشتریان خود رفتار می کنند. اگر شما می خواهید از این مزیت شرکت ایران خودرو استفاده کنید باید به طور دائم در مورد قیمت های خودرو اطلاعات مورد نیازتان را جمع آوری کنید، چرا که قیمت خودروهای این شرکت به طور دائم در نوسان می باشد.

فروش اقساطی ایران خودرو

سیستم فروش اقساطی ایران خودرو  :

 شما زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شود می توانید از طریق سایت ای شرکت خودروهایی را که برای فروش اقساطی گذاشته شده اند را مشاهده کنید. ثبت نام شما برای خرید به صورت اینترنتی می باشد و باید زمان ثبت نام تمامی اطلاعات خود را وارد کنید. هر اطلاعاتی که در فرم ثبت نام می باشد را باید به طور کامل پر کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد. برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی انواع خودرو به سایت مراجعه کنید.

بعد از اینکه شما اطلاعات خود را برای فروش اقساطی ایران خودرو  در سیستم وارد کنید کارشناسان درخواست شما را مورد بررسی قرار می دهند و زمانی که هیچ مشکلی در پرونده شما وجود نداشته باشد با درخواست شما موافقت می نمایند. دقت داشته باشید که شما اصلا نباید چک برگشتی داشته باشید. بعد از پذیرفته شده درخواست شما می توانید به یکی از نمایندگی های ایران خودرو مراجعه نمایید و خودرو خود را دریافت کنید. تمام مدارک مربوط به پلاک را هم باید همراه با خود داشته باشید تا ثبت پلاک در نمایندگی انجام شود.  شرکت مبین خودرو همواره در تلاش است تا با خدمات دهی عالی رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()