تسمه استیل چیست؟

 تعریف تسمه استیل:

تسمه استیل قطعه ورقی برش خورده است که از جنس استیل می باشد و روی انواع ورق ها را می پوشاند. تسمه های مختلفی از جنس های متفاوت وجود دارد ولی پر کاربرد ترین تسمه ها از جنس فلز استیل می باشد. تسمه استیل به دو صورت نواری و شاخه ای در بازار توزیع می شود به دو گونه ی مختلف نیز تولید می شود. این دو روش تولید روش ماشین کاری و تسمه نوردی نامیده می شوند.

تولید تسمه به روش تسمه نوردی:در تولید این نوع تسمه، بعد از جمع آوری ورق های بازیافتی و آهن های غیر قابل استفاده، کارخانجات آن ها را ذوب کرده و تبدیل به تسمه میکند. این نوع تسمه ها بر حسب شرایطی که کارخانه دارد متفاوت می باشند و اندازه ی آن ها بین 4تا7 متر می باشد. این تسمه برای کار کشاورزی مناسب است. برای خرید و فروش تسمه استیل به سایت مراجعه کنید.

تولید تسمه به روش ماشین کاری: در این روش تولید تسمه استیل بسیار حساس تر بوده و از مواد درجه یک و استیل یک دست ورقه ای استفاده می شود. تسمه های تولید شده در این روش دارای سطح صاف و یک دست، دارای تلرانس و به صورت شاخه ای عرضه می شود. این شاخه ها دارای  طول 6 متری می باشند. در مرحله ی آخر تولید این تسمه ها به کمک ابزار آلات پولیش کاری، اطراف تسمه ها برش خورده و به صورت گرد و مرتب و در یک سایز در می آید. برای خرید و فروش قطعات استیل به سایت مراجعه کنید.

ابعاد مناسب تسمه استیل:

در روش ماشین کاری برای تولید تسمه استیل طول تسمه ها تقریبا 6 متر در نظر گرفته شده و برش ورق ها و عرض آن ها به سفارش مشتری ها انجام می گیرد و بعد از سفارش ماشین کاری روی آن ها صورت خواهد گرفت. تسمه های نوع نوردی و فابریک برای تولیدشان از نورد شمش های استیل با سایز متغیر 5.5 تا 5.6 استفاده می شود و نکته آخر نیز این است که تسمه های نواری به وسیله برش نوار از رول ها ی ورقه ای ایجاد می شوند.

فروشگاه استیل الف تمامی قطعات استیل را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()