باغ ویلا تهراندشت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ملک در خارج از منطقه می باشد. منطقۀ تهراندشت از میدان آزادی، 69 کیلومتر فاصله دارد و در ساعات خلوت حدود 1 ساعت فاصله زمانی دارد و ساعات ترافیک حدود 1.5 ساعت مسافت زمانی دارد که به همین دلیل دسترسی به تهراندشت بسیار ساده می باشد. با خرید باغ ویلا در تهراندشت می توانید تعطیلات و اوقات فراغت خود را در منطقۀ خوش آب و هوای تهراندشت سپری کنید و دورهمی های خانوادگی خود را در بهترین منطقه بگذرانید. برای خرید باغ ویلا ارزان در منطقه تهراندشت به سایت مراجعه کنید.

خرید باغ ویلا تهراندشت

خرید باغ ویلا تهراندشت نیاز به شناخت منطقه دارد و به نوعی با کارشناسان مشاور متخصص و بومی می توانید مشورت نمائید تا مناسب ترین ملک را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. همواره توصیه می شود که پیش از خرید باغ ویلا در تهراندشت بهتر است نسبت به منطقه اطلاعات جامعی داشته باشید تا بهترین ملک را از نظر آب و هوا و همچنین میزان دسترسی به امکاناتی چون مرکز خرید، میدان اصلی، دسترسی به شهر، دسترسی به نانوایی، دسترسی به مراکز تفریحی و مواردی از این قبیل انتخاب نمائید. برای خرید باغ ویلا مدرن  به سایت مراجعه کنید.

نکتۀ قابل توجه در رابطه با منطقۀ تهراندشت می توان به این مسئله اشاره نمود که روبری منطقه کردان قرار دارد که می توان بیان نمود که در منطقه جنوب اتوبان کرج قزوین واقع شده است که دسترسی به استان کرج را نیز ساده نموده است. با خرید باغ ویلا تهراندشت می توانید علاوه بر سرمایه گذاری، از امکانات و مزایای این منطقه خوش آب و هوا و بدون ترافیک بهره مند شوید و لحظات خوشی را با بهترین امکانات سپری کنید.

دفتر املاک باغ ویلا رکورد با سال ها فعالیت حرفه ای در زمینۀ خدمات مشاوره ای در خصوص خرید و فروش باغ ویلا در تهراندشت، توانسته رضایتمندی مشتریان را بیش از پیش جلب نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()