جک برقی جزء یکی از قطعات اصلی در درب های اتوماتیک پارکینگ می باشد. با افزایش دغدغه های روزمره، انسان ها همواره در صدد تولید وسایل مدرن و اتوماتیک می باشند که سرعت عمل فعالیت خود را افزایش دهند و به نوعی در زمان صرفه جویی نمود و کارها را ساده نمایند. به همین منظور خرید و فروش جک برقی نیز به همین دلیل رونق یافته است و علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. برای خرید از مرکز فروش جک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش جک برقی

قابل ذکر است که جک های اتوماتیک برقی پارکینگ به آرامش بند مجهز می باشند که این مسئله موجب آرام بسته شدن درب پارکینگ می شود. در بازار انواع جک برقی فروخته می شود که دارای مشخصات فنی متفاوت می باشند. جک برقی ریلی آریس، جک برقی ریلی اس پی، جک برقی ریلی دایموس، جک ریلی الکترومکانیک بی اف تی ایتالیا، جک برقی ریلی ایکاریو، جک برقی کامه، جک ریلی الکترومکانیک ایکارو و ... نمونه هایی از انواع جک الکترومکانیک است که در بازار با قیمت ارزان و مناسب عرضه می شود. متناسب با وزن لنگه های درب، می توانید خرید مناسب ترین جک برقی را انجام دهید. با خرید جک درب پارکینگ ارزان نیز می توانید برای مدت زمان کوتاهی از مزایای جک الکترومکانیکی بهره مند شوید امّا بهتر است هنگام خرید جک های برقی، کیفیت اجزای تشکیل دهنده و جنس جک های برقی را مد نظر داشته باشید.

قیمت جک برقی

قیمت جک برقی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می توان به مشخصات فنی جک، توان تحمل فشار و همچنین برند جک الکترومکانیکی اشاره نمود. در حال حاضر تنوع محصولات جک برقی اتوماتیک درب پارکینگ بسیار زیاد می باشد که امکان خرید جک برقی با قیمت ارزان فراهم می باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر چندین سال است که به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع جک برقی درب پارکینگ فعالیت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش فهام دُر تماس بگیرید. برای  سفارش انواع درب اتوماتیک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()