ماستیک پلی یورتان یکی مواد مهم در بخش ساخت و ساز ها می باشد. ماستیک پلی یورتان درزگیری لاستیکی است که در زماک مصرف به حالت خمیری شکل بوده که در مدت کوتاهی حالت مقاومی به خود می گیرد. این درزگیر بسیار مقاوم بوده و در سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. ماده ی ماستیک پلی یورتان را می توان در سطوح مختلفی از جمله فلز و چوب و بتن به کار برد که در امر ساخت سازه بسیار کارایی دارد. برای خرید انواع افزودنی ها و لوازم مربوط به سازه های عمرانی و خرید و فروش ماستیک پلی یورتان از طریق لینک به سایت مراجعه کنید و از خدمات این مرکز استفاده نمایید.

فروش ماستیک پلی یورتان

ماستیک پلی یورتان به صورت سوسیسی بسته بندی شده و به فروش می رسد. نگهداری ماده ماستیک پلی یورتان باید در محل خشک بوده و از رطوبت به دور باشد. ماده ماستیک پلی یورتان با استفاده از تفنگ مورد استفاده قرار می گیرد و در درز ها قرار داده می شود. این ماده به دلیل استفاده اش بر روی بسیاری از سطوح توانسته توجه افراد را به خود جلب نماید. فروش  ماستیک پلی یورتان امروزه به دلیل استحکام بالای این ماده در مقابل سرما و گرما و فرسایش مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل بهداشتی بودن و نداشتن ضرر و زیان برای بدن انسان در مکان های درگیر با آب آشامیدنی نیز از این ماده می توان استفاده نمود. خرید و فروش ماستیک ها و درزبند ها توسط شرکت های تولید ملزومات سازه ها انجام می گیرد.

از ماده ماستیک پلی یورتان می توان برای آب بندی کردن سازه نیز استفاده کرد. شرکت کران کاو بتن ایران از تولید کنندگان ماستیک پلی یورتان و دیگر مواد مربوط به ساخت و ساز می باشد که در این زمینه فعالیت گسترده ای داشته و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان عرضه می دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()