واتر استاپ ماده ای است که برای آب بند کردن سازه ها به کار می رود به این صورت که در زمان بتن ریزی بر روی سازه از واتر استاپ در محل های مورد نیاز برای آب بندی استفاده می گردد. در درز ها و شکاف هایی که نمی خواخیم ورود بتن یا آب را داشته باشیم از واتر استاپ ها استفاده می کنیم. واتر استاپ ها شبیه به نواری لاستیکی هستند که در انواع مختلفی به فروش می رسند. از انواع واتر استاپ ها، واتر استاپ pvc را می توان نام برد. این نوع از واتر استاپ در انواع مختلفی به تولید می رسد که در دو نوع مفصل دار و بدون مفصل موجود می باشد. یکی دیگر از انواع واتر استاپ ها ، واتر استاپ بنتونیتی است که این نوع بسیار ارتجاعی بوده و برای موارد خاص کاربردی می باشد. واتر استاپ هیدروفیلی نیز مدلی دیگر از انواع این محصول می باشد که برای درز های ثابت استفاده می گردد یعنی درز هایی که در آن عمل قطع بتن ریزی وجود دارد نه ترک ها زیرا برای ترک ها باید از واتر استاپ های مخصوص از نوع مکانیکی استفاده کرد.برای اطلاع از قیمت واتر استاپ به سایت مراجعه کنید.

واتر استاپ ها در انواع سایز ها و طرح ها موجود است که با توجه به نوع سازه و اندازه ی آن تعیین می گردد. حالت کششی واتر استاپ ها کارا بوده و به کارکرد راحت تر آن کمک می کند همچنین واتر استاپ ها دارای طول عمر طولانی هستند و این یکی از مزیت های اصلی آن به شمار می رود. خرید واتر استاپ pvc  را ارزان انجام دهید.

واتر استاپ ها را در دمای پایین و بالا نیز می توان نصب کرد که از ویژگی های خیلی خوب این نوار های لاستیکی به شمار می رود. شرکت کران کاو بتن ایران از شرکت های سازنده ی ملزومات بتنی و سازه ای است که توانسته با هدف جلب رضایت مشتریانش خدمات دهی بسیار خوبی داشته باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()