:MD 1000D SB51باسکول صنعتی دامکش بی نظیر 1 تن

تعریف باسکول صنعتی و اجزای ِآن:

ترازو های دیجیتال ابزار هایی هستند که در مکان های متفاوتی کاربرد دارند. ترازو ها در صنعت برای وزن کردن اجسام بزرگ و سنگین به نام باسکول می باشند. در حقیقت باسکول ها انواع مختلفی دارند که در مکان های متفاوتی قابل استفاده هستند. همه ی باسکول  های صنعتی دارای اجزای مشترکی می باشند که می توان به بدنه، سینی یا قلاب، نمایشگر و لودسل اشاره کرد. از کاربرد استفاده ی باسکول ها به عمده فروشی، تره بار، ابزار فروشی، آهن فروشی و همه ی شغل هایی که به نوعی با وزن های سنگین مواد سر و کار دارند می توان اشاره کرد. یکی دیگر از کاربرد ها در وزن دام و دامداری ها می باشد که در ادامه یکی از این باسکول ها را به اختصار توضیح می دهیم.برای خرید از  نمایندگی فروش باسکول صنعتی به سایت مراجعه کنید. 

:MD 1000D SB51مشخصات صنعتی دامکش بی نظیر 1تن

باسکول صنعتی دامکش در بین تولید کنندگان‌ از تنوع کمی برخوردار می باشد. که این مدل در بین دام داران مدل شناخته شده ای است.

از مشخصات این باسکول صنعتی به ثابت و بدون چرخ بودن آن اشاره می کنیم. این باسکول صنعتی ثابت دارای بدنه ی فلزی و سینی با ابعاد 110×200 از فلزی گالوانیزه که رنگ کوره ای دارد پوشیده شده است. باسکول صنعتی دامکش بی نظیر دارای ۴ عدد لودسل می باشد که با خطای بسیار کم قادر به توزین دام است. از مشخصات دیگر این باسکول ظرفیت آن است که معادل 1تن می باشد و دارای دقتی برابر با 200 گرم است. این باسکول صنعتی دامکش دارای نمایشگر اس بی51 می باشد. همچنین باید گفت که این دستگاه قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر ندارد و خود نیز فاقد چاپگر می باشد. باسکول دامکش توانایی شمارش قطعات را دارد که از این لحاظ کاربرد بیشتری برای دام دارد. از ویژگی های بارز این دستگاه می توان به دارا بودن ریموت اشاره کرد که توانایی تنظیم از راه دور را دارد.  هزینه خرید باسکول با توجه به نوع وبرند آن انجام می شود.

از معایب آن می توان به نبودن  نمایشگر دو طرفه و نمایشگر قیمت اشاره کرد.فروشگاه تجهیزات با ارائه ی بهترین خدمات توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()