فرصتی پیش آمده است تا در مورد محل و چگونگی نصب انواع میکروفون یقه ای صحبت کنیم. هرچند همه کم و بیش مطالبی در این باره می دانیم اما بد نیست به چند نکته‌ی کوچک اشاره کنیم تا میزان رضایت از کیفیت صدای تولیدی بیشتر شود.

نکاتی درباره‌ی نصب میکروفون یقه‌ ای

برای دست‌یابی به بهترین صدای ممکن، لازم است میکروفون یقه‌ ای به منبع صدا نزدیک باشد. بیشتر میکروفون‌ها یک گیرنده‌ی سیگنال دارند که صدا را از همه‌ی جهات دریافت می‌کند و به همین دلیل به هنگام ضبط می‌توان صدای تولیدی را از تمام جهات دریافت کرد. با این‌حال توصیه می‌شود میکروفون روی سینه‌ی فرد و به فاصله‌ی یک وجب از دهان نصب شود. این امر موجب دریافت صدایی طبیعی، واضح و بدون نویز می‌شود. پس از مشخص کردن محل قرارگیری، باید میکروفون را به گیره متصل کرد. گیره همان پایه‌ی ساده‌ای است که اجازه می‌دهد میکروفون یقه‌ ای را بر روی لباس ثابت نگه دارید. اگر مرتبه‌ی اول است که می‌خواهید از این گیره‌های نگه‌دارنده استفاده کنید ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید اما استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. دو سر گیره را باز کنید و میکروفون را داخل شکاف میان دو گیره قرار دهید و سپس گیره را رها کنید و خیالتان راحت باشد که میکروفون در همان حالت باقی خواهد ماند. اتصال میکروفون به لباس در مواقعی که لبه یا دکمه‌ روی لباس وجود دارد بسیار کار آسانی است. مثلا می‌توان میکروفون را به لبه‌ی کراوات یا دکمه‌های پیراهن یا مانتو متصل کرد. فقط باید دقت کنید که هیچ مانعی بر سر راه میکروفون وجود نداشته باشد که کیفیت صدا را مخدوش کند. اما اگر لباس گوینده هیچ جایی برای نصب میکروفون نداشته باشد، می‌توانید آن را به یقه‌ی لباس وصل کنید و فاصله‌ی مناسب را از دهان حفظ کنید تا مشکلی در دریافت صدای واضح نداشته باشید. سعی کنید میکروفون یقه ای را درست زیر چانه قرار ندهید و در کناره‌های گردن آن را ثابت کنید.

برای سفارش و اطلاع از قیمت تجهیزات صدابرداری با کارشناسان ما در فروشگاه فوکوس نگار در ارتباط باشید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()