شما برای خرید پارس اقساطی می توانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به نمایندگی ارائه دهید و مابقی آن را به صورت قسط پرداخت کنید. هر یک از قسط بندی هایی که برای خرید پارس اقساطی تعیین می شود باید در زمان مشخص شده واریز شود، چرا که در غیر این صورت امکان دارد سند خودرو به شما تحویل داده نشود. بنابراین بهتر است زمان خرید خودرو به تعداد اقساطی که مشخص می شود دقت بسیاری داشته باشید و همچنین نسبت به پرداخت آنها هم احساس مسئولیت کنید. اینکه شما چه مبلغی را به عنوان پیش پرداخت تحویل فوری پارس اقساطی باید تعیین کنید مشخص نمی باشد و بر اساس مصوبه نمایندگی می باشد که زمان خرید به شما اعلام می گردد.

چگونگی خرید پارس اقساطی :

 برای خرید اقساطی پارس اقساطی شما می توانید با یکی از کارشناس های ایران خودرو مشورت کنید، چرا که آنها اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند و می توانند به شما بهترین راهنمایی ها را ارائه دهند. حجم موتور این خودرو 1761 می باشد و سیلندرهای موجود در آن 4 سیلندر می باشد که تعداد سوپاپ های آن هم به 8 می رسد. بیشترین قدرتی که این خودرو دارد 97  اسب بخار می باشد و به راحتی می تواند نیروی زیادی را تولید کند. برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی ایران خودر به سایت  شرکت سایا خودرو  مراجعه کنید.

ایران خودرو برای اینکه طراحی این خودرو را جدید تر نماید در سال 97 نوع جدیدی از آن را تولید کرد که طراحی داشبورد آن ویژگی های منحصر به فردی دارد. کیسه هوای ایمنی که در این خودرو قرار داده شده است قدرت و ایمنی بسیار زیادی دارد، به همین دلیل شما با خرید آن می توانید از سلامت آن مطمئن باشید. ظاهر این خودرو مدرن و زیبا می باشد و به همین دلیل شما می توانید هر فردی با هر سن را پشت فرمان آن مشاهده کنید. در واقع ویژگی های بهترین خودروی خانوادگی را می توانید در این خودرو داشته باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()