پارکت از جمله محصولات پوشش کف است که مورد استقبال جهانیان قرار گرفته است و سالیانه بر تنوع طرح های انواع پارکت افزوده می شود. خرید و فروش پارکت نسبت به انواع کفپوش موجود در بازار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است چون دارای مزایای متعددی می باشد. در حال حاضر بر تنوع محصولات پارکت افزوده شده است که موجب کاهش قیمت خرید پارکت شده است و بیشتر افراد می توانند خرید پارکت را به عنوان بهترین گزینه برای نوسازی ساختمان در نظر بگیرند.برای خرید از  فروشگاه اینترنتی پارکت  به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت

خرید پارکت نیاز به کسب دانش نسبت به انواع پارکت دارد. پارکت های چوبی و پارکت های لمینت از انواع کفپوش پارکت است که در بازار عرضه می شوند و دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. پارکت چوبی نسبت به پارکت لمینت، از مقاومت کمتری برخوردار می باشد، ضمن آنکه در برابر نفوذ آب مقاوم نمی باشد. با تولید پارکت لمینت ضد آب که نسبت به رطوبت مقاوم می باشد، بر طرفداران پارکت لمینت افزوده شده است و موجب رونق فروش پارکت لمینت در سطح جهان شده است.

کاربرد عمدۀ پارکت لمینت برای ساختمان های مسکونی، اداری، درمانی، تجاری، استخر، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس و غیره می باشد. بنابراین بر مبنای سلیقه و تمایل شخصی می توانید خرید بهترین پارکت لمینت آرتا ساخت ایران را برای کف فضای دکوراسیون در نظر بگیرید.

قیمت پارکت

قیمت پارکت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به اندازه، برند پارکت و کیفیت پارکت اشاره نمود. با توجه به خاصیت ضد آب بودن پارکت های لمینت نسبت به پارکت چوبی مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های پخش انواع پارکت لمینت امپریال در تهران فعالیت می کند و موقعیت خرید اینترنتی پارکت لمینت را برای مشتریان فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()