تابلو نقاشی از سبک های پرطرفدار تابلو می باشد که علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد و در کشور ایران نیز سبک های مختلفی از انواع تابلو نقاشی مشاهده می شود. لازم به ذکر است که طراحی تابلو های نقاشی مدرن و کلاسیک می باشد و بر این دو دسته بندی کلی، می توانید انواع تابلو نقاشی را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

خرید انواع تابلو نقاشی

خرید انواع تابلو نقاشی، متناسب با سبک دکوراسیون داخلی اتاق در نظر داشته باشید. تابلوهای نقاشی مدرن، تابلوهای نقاشی چهره، تابلوهای نقاشی هنرمندان، انواع تابلو نقاشی گل سه بعدی، تابلو نقاشی گل های فانتزی، تابلوهای نقاشی کلاسیک، تابلوهای نقاشی طرح طبیعت، تابلوهای نقاشی بناهای تاریخی و شخصیت های مهم از انواع تابلو نقاشی محسوب می شوند.

 کاربرد تابلو به طور کلی برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان ها به کار برده می شود. برای طراحی تابلوهای نقاشی از آثار و منظره های متعددی الهام گرفته می شود که بر اساس آنها نیز نامگذاری می شوند. بنابراین هنگام خرید تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک توجه داشته باشید که پس از در نظر گرفتن سلیقۀ شخصی، آیا طراحی تابلو نقاشی نیز به سبک و رنگ بندی محیط دکوراسیون هارمونی دارد، یا نه!

قیمت خرید انواع تابلو نقاشی

قیمت خرید تابلو نقاشی به اندازه و جنس تابلوهای نقاشی بستگی دارد. در بازار می توانید انواع تابلو نقاشی بزرگ و تابلوهای نقاشی کوچک را با طراحی های متنوع مشاهده نمائید که متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید بهترین تابلو نقاشی را با قیمت ارزان خریداری نمائید. در برخی از موارد خرید تابلو نقاشی ارزان نیز می توانید در تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان، تغییر شگفت انگیزی ایجاد نمائید که بسیار چشمگیر باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از آغاز فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ فروش انواع تابلو نقاشی از نوع مدرن و کلاسیک فعالیت دارد که در نتیجۀ آن می توانید انتخاب مناسبی در خرید تابلو نقاشی مورد دلخواه خود داشته باشید.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()