کفسازی از مهمترین معقوله هایی است که متناسب با نوع و کاربرد سازه و با استفاده از متریال گوناگون نظیر سنگ، سرامیک و مواد پلیمری انجام می شود، برای مثال در محیط های بیمارستانی و مراکز درمانی استفاده از انواع کفپوش بهداشتی و با کیفیت از مهمترین ضروریات کفسازی می باشد. این کفپوش ها دارای خواص و قابلیت های بسیار زیادی هستند که از برجسته ترین آن ها می توان به قابلیت ضد آب، ضد غبار و آنتی باکتریالی آن ها اشاره کرد، که مانع رشد و تکثیر باکتری ها در محیط های حساس و استریل می شود. کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان از با کیفیت ترین نوع کفپوش بهداشتی هستند که تمامی الزامات استاندارد GMP  در مورد آن ها رعایت شده و از کیفیت و دوام بالاتری نسبت به سایر کفپوش ها برخوردار هستند. سطح صاف و صیقلی این کفپوش ها و امکان اجرای آن ها در رنگ های متنوع زیبایی خیره کننده ای به آن ها می بخشد، و این امکان وجود دارد متناسب با هارمونی دیوار ها و دکوراسیون داخلی کفسازی را انجام داد. قیمت کفپوش بهداشتی متناسب با نوع، مساحت اجرایی و کیفیت کفپوش محاسبه و تعیین می شود.برای خرید و فروش کفپوش بهداشتی به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از کفپوش بهداشتی در بسیاری از مراکز آرایشی و صنایع غذایی و دارویی ار الزامات اساسی کار می باشد، و به علت تردد بالا و اهمیت استریل بودن  این محیط ها استفاده از کفپوش های پلیمری بهترین گزینه برای پیمانکاران می باشد.  از مهمترین مواردی که سبب استفاده گسترده و فراگیر کفپوش بهداشتی نسبت به دیگر کفپوش ها شده است می توان به هزینه های پایین ترمیم، عمر طولانی، قابلیت ضد لغزندگی، ضد سایش و آنتر باکتریالی اشاره کرد.برای سفارش کفپوش رزینی بهداشتی به سایت مراجعه نمایید. 

 

شرکت پارس الیس از معتبرترین مراکز اجرای کفپوش بهداشتی با بالاترین کیفیت می باشد، که با استفاده از بهترین ماشین آلات کفسازی و افراد ماهر و متخصص انواع کفپوش بهداشتی را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت انجام می دهد، و این امر سبب شهرت و محبوبیت این مرکز در بین متقاضیان شده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()