لوازم یدکی بیل مکانیکی را می توان در برند های مختلفی تهیه نمود که از برند های معروف لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو، لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار، لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو و .... می باشد که این قطعات از نظر کیفیت ها مختلف می باشند. از لوازم یدکی بیل مکانیکی قابل تعویض می توان چکش، مته، قیچی فلزبر، گراپ، چنگک و.... را نام برد که با نصب هر یک از این لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان این ماشین را به چند ماشین مختلف تبدیل کرد. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه نمایید.

کاربرد بیل مکانیکی با استفاده از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

گود برداری و حفر کانال

تخریب سازه های مقاوم

جابجایی مصالح و آهن آلات

هموار سازی سطح زمین

انجام زیرسازی و....

یکی از انواع بیل مکانیکی ، بکهو لودر است که این ماشین از ترکیب لوازم یدکی بیل مکانیکی و لودر ساخته شده و به هر دوی این ماشین ها شباهت دارد. از دیگر انواع این ماشین راهسازی می توان بیل مکانیکی با جام معکوس را نام برد که در لوازم یدکی بیل مکانیکی مقداری متفاوت با نمونه ی رایج آن است و در این نوع بیل به صورت وارونه بوده و می توان در حفاری و خاک برداری از آن استفاده کرد. از دیگر انواع بیل مکانیکی ، بیل مکانیکی با سیستم کابلی است که دارای لوازم یدکی بیل مکانیکی متفاوتی از نمونه ی رایج آن بوده و در دو دسته ی هیدرولیکی و مکانیکی قرار دارد.برای خرید و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت پارت یدک راهسازی از شرکت های معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی و سایر ماشین های راهسازی می باشد که این شرکت با هدف رضایت کامل مشتریان خود بهترثین خدمات دهی را داشته و شما به راحتی می توانید به سایت مراجعه نموده و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()