گریدر از ماشین آلات راهسازی می باشد که برای صاف نمودن سطح زمین های خاکی و یا ایجاد شیب به کار می رود. گرید در پروژه های عمرانی جایگاه ویژه ای داشته و برای یکدست سازی سطح زمین می توان از این ماشین قدرتمند استفاده کرد. گریدر های اولیه بسیار ساده بودند و توسط حیوانات آن را حمل می کردند، با توجه به پیشرفت در بخش ساخت ماشین آلات سنگین ، امروزه انواع گریدر ها را با قابلیت بسیار بالا در بخش راهسازی استفاده می کنیم. لوازم یدکی گریدر باید مقاومت بالایی داشته باشد زیرا در زمان کار با گریدر شاهد وارد آمدن فشار زیادی به لوازم یدکی گریدر می باشیم، بنابراین انتخاب قطعات مناسب بسیار موضوع مهمی بوده که باید به آن توجه داشته باشیم. برای اطلاع از قیمت فروش لوازم یدکی گریدر به سایت مراجعه نمایید. 

انواع لوازم یدکی گریدر را می توانیم در برند های مختلف خریداری نماییم که هر یک دارای کیفیت و طول عمر و قیمت های مختلفی می باشد. قطعات گریدر شامل فیلتر هوا، جک بالابر، صفحه گرافیت، بلبرینگ، چراغ ها، فیلتر ، موتور، کابین راننده و اجزای داخلی کابین، گیربکس، پمپ هیدرولیک و.... می باشد. گریدر ها با توجه به لوازم یدکی گریدر در دو تنوع موتور دار و بدون موتور دسته بندی می شود که هر یک برای بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از گریدر های موتور دار استفاده می شود اما در برخی از موارد نیز گریدر های بدون موتور بسیار کاربردی تر از موتور دار آن هستند.برای خرید لوازم یدکی گریدر هیوندا  به سایت مراجعه نمایید. 

خرید لوازم یدکی گریدر

اگر می خواهید خرید لوازم یدکی گریدر را انجام دهید بهتر است از نمونه های باکیفیت لوازم یدکی گریدر استفاده کنید تا بتوانید زمانی طولانی نیاز به تعویض نداشته باشید. شرکت پارت یدک راهسازی از فروشندگان انواع لوازم یدکی ماشین های سنگین راهسازی می باشد که تمامی محصولات را با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین به مشتریان خود عرضه می دارد.

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()