لاستیک از جمله مهمترین قسمت های خودرو می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. برای سرعت بخشیدن به خودرو، همواره باید خرید لاستیک با کیفیت را داشته باشید تا دارای دوام و طول عمر باشد. هنگام خرید هر نوع تایر یا همان لاستیک خودرو نیاز است که نوع خودرو را در نظر داشته باشید و متناسب با مشخصات خودرو، اقدام به  خرید انواع لاستیک  با کیفیت نمائید.

خرید لاستیک خوب

خرید لاستیک خوب نیاز به دانش و آگاهی دارد که شما بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از تایرها دارای کیفیت می باشد. همانطور که در بازار انواع خودرو شاسی بلند، ماشین آلات سنگین، ماشین های کشاورزی، انواع کامیون و وانت، خودروهای سواری عرضه می شوند، به تناسب با آنها دارای لاستیک های متفاوت می باشند و باید متناسب با آنها، مناسب ترین لاستیک با قیمت مناسب خریداری شود.

اگر قصد خرید بهترین لاستیک را دارید، می توانید به فروشگاه های معتبر فروش انواع لاستیک مراجعه نمائید و متناسب با خودرو خود، مناسبت ترین تایر را خریداری نمائید. اگر تا به حال بر روی انواع لاستیک خودرو دقت نموده باشید، نوشته هایی را مشاهده خواهید کرد که به مشخصات فنی خودرو باز می گردد. بنابراین با این تفاسیر هنگام خرید تایر خودرو، باید نسبت به معنای هر کدام از نشانه ها، علائم و ارقام آگاهی لازم داشته باشید.

قیمت لاستیک با کیفیت

قیمت لاستیک با کیفیت را می توانید از فروشگاه های معتبر فروش انواع لاستیک مطلع گردید و متناسب با نیاز خود، اقدام به خرید مناسب ترین لاستیک سواری، لاستیک سواری و غیره نمائید. در حال حاضر برندهای معتبر داخلی و خارجی انواع لاستیک در ایران عرضه می شوند که از کیفیت عالی برخوردار می باشند.

مجموعه بازرگانی میر جعفری به عنوان نمایندگی فروش انواع تایر اصل در ایران، فعالیت حرفه ای دارد.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()