خرید و فروش خرما

خرما یک از میوه هایی است که از گذشته تا به حال مورد توجه قرار گرفته است. خرما دارای مزایای بسیاری است و انرژی حاصل از خوردن خرما بالا بوده و این میوه ی محبوب طعم بسیار خوبی دارد. امروزه خرید و فروش انواع خرما در بسیاری از کشور ها انجام می شود. کشور ایران از بزرگ ترین صادر کننده های خرما می باشد. خرما در دسته بندی های مختلفی از جمله خرما مضافتی، خرما پیارم، زاهدی و کبکاب و... وجود دارد. هر یک از انواع خرما دارای کیفیت و قیمت های مختلفی می باشد.

خرما در نخلستان های بسیار خوب ایران تولید شده و در خرید و فروش داخلی خرما نیز به طور گسترده انجام می گیرد. شرکت های مختلفی خرید و فروش خرما را انجام می دهند که در این میان برخی عرضه ی مستقیم این محصول را دارند و می توانند خرما را با قیمت بسیار پایین به دست شما برسانند بنابراین شما با مراجعه به مرکز های معتبر می توانید خرمای باکیفیت را با قیمت ارزان تهیه نمایید. تولید خرما از هفت هزار سال پیش تا الان مورد استفاده قرار گرفته و جای این میوه ی خوب و مفید را هیچ میوه ای نتوانسته پر کنند. خرما از نظر پزشکی نیز بسیار توصیه می شود و خواص شگفت انگیز خرما باعث شده خرید و فروش خرما بیش از پیش انجام گیرد و در خانه های ایرانی بتوانیم به صورت بسیار این میوه را بیابیم. مواد مغذی موجود در خرما بسیار فراوان بوده و منفعت حاصل از استفاده ی خرما بسیار بیشتر از خوردنی های دیگر می باشد.

خرید و فروش خرما در شرکت های عرضه کننده ی این محصول انجام می شود. شرکت پویا ایده ناب فرانام  با سال ها تجربه در خرید و فروش انواع رطب و خرما توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار عالی را به دست مشتریان خود برساند.

تماس با ما

آدرس دفتر : قزوین-خیابان نوروزیان-حکمت 23-ساختمان افرند

ایمیل: pouyafaranamco@gmail.com

شماره تلفن : 02833674065

شماره همراه : 09100752386

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()