شیشه دودی به وسیله ی برچسبی اجرا می شود که بر روی شیشه ی خودرو چسبانده می شود. اجرای شیشه دودی با توجه به عوامل مختلف انجام می شود مثلا در تابستان های گرم استفاده از شیشه دودی باعث خنک تر ماندن داخل خودرو می شود بدین ترتیب افراد از مضرات نور مستقیم خورشید در امان خواهند بود. برای دودی کردن شیشه های خودرو قوانینی نیز وجود دارد که بر طبق آن افراد مجازند تا حدود 40درصد شیشه ها را دودی کنند و بیشتر از آن خلاف قانون بوده و با آن ها برخورد خواهد شد و جریمه خواهند شد. درصد شیشه دودی با توجه به عبور نور خورشید حساب می شود مثلا برای شیشه دودی با درصد 40 یعنی 40درصد از نور خورشید از شیشه عبور می کند. هر چه درصد ورود نور خورشید از شیشه کمتر باشد در نتیجه دید افراد داخل خودرو بیشتر شده و همچنین دید افراد خارج از خودرو به داخل کمتر خواهد شد.برای اطلاع از فروش رول شیشه دودی به سایت مراجعه نمایید.

قیمت اجرای شیشه دودی

قیمت اجرای شیشه دودی برای هر خودرو متفاوت بوده و همچنین به دلیل تفاوت برچسب هایی که برای اجرای شیشه دودی استفاده می شود، هزینه ی دودی کردن شیشه ها با توجه به کیفیت برچسب به کار رفته نیز متفاوت خواهد بود. کیفیت برچسب در شیشه دودی بسیار مهم است زیرا برچسب های بی کیفیت چسبندگی خوبی ندارند و به خوبی به شیشه نمی چسبند و شاهد ماندن حباب در آن خواهیم بود. برای خرید رول شیشه دودی bk35 به سایت مراجعه کنید. 

برای گرفتن معاینه فنی برخی از موارد به دلیل دودی بودن شیشه ها ، خودرو تایید نخواهد شد و برگه معاینه داده نمی شود اما با توجه به این که برخی از خودرو ها در زمان تولید دارای شیشه دودی کارخانه هستند ، برگه ی معاینه فنی برای این دسته از خودرو ها داده می شود. فروشگاه لوازم اسپرت خودرو از فروشندگان معتبر انواع ملزومات خودرو می باشد.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()