تبریز شهر بزرگ تاریخی است که این شهر از جهات مختلف اقتصادی ، سیاسی ، نظامی مورد توجه بوده و آن را به یک کلان شهر تبدیل نموده است. مردم تبریز ترک زبان بوده و مهمان نوازند. سالانه مسافران بسیاری از طریق تور تبریز و تور کندوان به این شهر مسافرت می کنند. تبریز دارای مکان های تاریخی و معماری بسیاری است که از این مکان ها می توان به روستای کندوان اشاره کرد. تور کندوان یکی از تور هایی است که گردشگران بسیاری دارد.برای اطلاع از تور روستای کندوان به سایت مراجعه کنید.

روستای کندوان در شهرستان اسکو در آذربایجان شرقی قرار دارد. این روستا قدمتی در حدود 7000سال دارد که موجب شده این روستا از روستا های قدیمی در جهان باشد. کندوان در قدیم در دل کوه ایجاد شده است که موجب حیرت معماران قرار گرفته است. خانه های مخروطی سنگی کندوان طراحی خاصی به این روستا داده است. درخواست تور کندوان به دلیل این مورد استقبال قرار گرفته که روستای کندوان جزء 3 روستای صخره ای است. از محصولات روستای کندوان می توان به عسل، بادام، گردو، نان های محلی و.. می باشد. معمولا افرادی که به تبریز سفر می کنند حتما از این روستا نیز دیدن می کنند. این روستا صنایع دستی از قبیل گلیم و جاجیم و... نیز دارد. یکی از عجیب ترین نکات راجع به کندوان داشتن بیش از صد خانواده در این روستا می باشد که توانسته اند زادگاه خود را حفظ کنند و آن را تبدیل به بنایی با ارزش گردانند. درخواست تور کندوان می تواند باعث کاهش هزینه ها و بیشتر لذت بردن در سفر به این روستا باشد. برای سفر می توانید به یکی از مراکز گردشگری مراجعه کرده و از خدمات گردشگری برخوردار شوید. برای اطلاع از هزینه تور کندوان تبریز به سایت مراجعه کنید. 

مرکز خدمات گردشگری بریم تور با خدمات دهی عالی به گردشگران توانسته موجب رضایت مندی آن ها شود و بتواند به یک مرکز بزرگ گردشگری تبدیل شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()