بازسازی منزل از متفاوت ترین روش های بازسازی و احیای ساختمان های مسکونی می باشد، که با هدف های متفاوتی از قبیل تغییرات سازه ای و ساختاری و یا تزئین فضای داخلی ساختمان انجام می گیرد. در ساختمان ها مسکونی و آتپارتمان ها که فضای داخلی محدود تری دارند، از روش های مختلف طراحی به منظور افزایش فضای ساختمان استفاده می شود، یکی از محبوب ترین این روش ها سبک مینیمال می باشد که با استفاده از نورپردازی صحیح و استفاده از وسایل و اشیاء متناسب با هارمونی و نور پردازی محیط، فضای داخلی ساختمان را بزرگ تر از حد واقعی خود به نمایش می گذارد. از دیگر سبک های معماری و بازسازی منازل می توان به سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، سنتی، اسلامی و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها خصوصیات خاص خود را دارند، و در پروژ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، که البته این موارد در تعیین قیمت بازسازی منزل هم بسیار موثر خواهند بود.

تعداد هالوژن ها، شاخه های نوری و نوع نور پردازی، استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و کف و هماهنگی آن ها با مبلمان، پرده ها، قاب هاو غیره از سری نکات موثر در بازسازی منزل می باشند، که طراحان و معماران به صورت ویژه به آن ها می پردازند، تا یک محیط ایده آل و متناسب با بوجه مشتریان را طراحی و بازسازی نمایند.  قیمت اجرای بازسازی منزل ارتباط بسیار نزدیکی با نوع و  قیمت متریال مصرفی دارد، که معمولا انتخاب آن ها متناسب با بودجه اعلام شده از سوی مشتریان  انجام می شود. 

از برجسته ترین شرکت های اجرای بازسازی منزل با جدید ترین روش ها و سبک های معماری، می توان به گروه معماری و طراحی هیرادانا اشاره کرد، که سالهاست در صنعت معماری و طراحی ساختمان فعالیت می کند و در بین دیگر شرکت های طراحی و بازسازی توانسته بالاترین رتبه را کسب نماید، لیست و مشخصات تمامی پروژه های شرکت طراحی و معماری هیرادانا در آدرس وبسایت آن قرار گرفته است، که مشخص کننده کیفیت اجرا و بازسازی ساختمان می باشد.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()