شماره سیم به عنوان یکی از لوازم ضروری است که برای اپراتورهای کابل کشی طراحی شده اند. همانطور که می دانید عملیات کابل کشی محدود به منطقه و مکان خاصی ندارد و برای اتصالات برق، تلفن و اینترنت، نیاز به کابل کشی های متعدد دارد. بنابراین خرید و فروش شماره سیم به اپراتورهای نصب کمک می کند که با علامت گذاری سیم ها و کابل، بتوانند نوع و کاربرد اتصالات سیم را به راحتی مشخص نمایند. برای اطلاع از قیمت شماره سیم  به سایت مراجعه نمایید. 

خرید شماره سیم

خرید شماره سیم به شما کمک می کند که هنگام بروز مشکل، بتوانید کابل مورد نظر را پیدا کنید و عملیات تعمیر را سرعت می بخشد. تنوع محصولات شماره سیم متعدد می باشد که شامل کاربردهای اختصاصی می باشند و سازمان های مخابراتی و برق می توانند از مزایای این گونه شمارنده های سیم استفاده نمایند تا بتوانند در صورت ضرورت، شناسایی کابل مورد نظر را افزایش دهند.

شماره های تیوبی آماده برای چاپ شماره با سایزهای 0.5 الی 6 میلیمتر مربع (PO/POZ)، شماره های چند کاراکتری شفاف فشاری با سایزهای 0.5 الی 5 میلیمتر مربع (PTC)، شماره های چند کاراکتری آماده برای چاپ با سایزهای 0.25 الی 70 میلیمتر مربع (PT)، شماره های تک کاراکتری فشاری با سایزهای 0.25 الی 5 میلیمتر مربع (PC)، شماره های قفلی از قبل چاپ شده آماده با سایز 0.25 الی 6 میلیمتر مربع (PCA) و شماره های تک کاراکتری از قبل چاپ شده با سایزهای 0.25 الی 70 میلیمتر مربع (PA) از جمله انواع شماره های سیم است که می توانید برای کاربردهای مختلف از آنها استفاده نمائید.برای خرید اینترنتی شماره سیم PA به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش شماره کابل و سیم علاوه بر سازمان ها، برای شرکت های خصوصی نیز می تواند کاربرد داشته باشد و به سر و سامان دادن کابل و سیم مجموعه کمک کند.

شرکت پارتکس سوئد، به عنوان یکی از شرکت های تأمین کنندۀ انواع شماره سیم، شماره کابل، شماره تجهیزات و غیره فعالیت می کند.

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068      فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()