در گذشته باربری کار دشواری بوده که برای آن نیاز به استفاده از باربری های دستی بوده که کار طاقت فرسایی به حساب می آمد اما امروزه باربری با استفاده از خودرو های بزرگ که مخصوص حمل بار هستند انجام می شود که بسیار قابل اطمینان می باشد. اتوبار به معنای حمل بار می باشد که بار می تواند از محلی به محل دیگر انتقال یابد که شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند بار های مورد نظر شما را حمل و نقل کنند. استفاده از اتوبار بسیار رایج بوده و برای حمل وسیله ها در جابجایی منزل و یا کالا های دیگر به کار می رود. همان طور که می دانید جابجایی وسیله ها کار دشواری بوده که باید با استفاده از خودرو های حمل بار انجام گیرد. شرکت های حمل بار و اتوبار برای جابجایی انواع بار ها مانند مواد غذایی یا کالا های شرکتی و مصالح و... از ماشین های جداگانه و مخصوص استفاده می کنند تا مشکلی برای بار پیش نیاید و انتقال آن به درستی انجام گیرد. برخی از شرکت های اتوبار بسته بندی وسایل را نیز انجام می دهند که مناسب باربری باشد.

 شرکت های اتوبار وسیله ها را از شما تحویل گرفته و در زمان کوتاهی به مقصد می رسانند. شرکت های معتبر خدمات دهی بسیار خوبی دارند و می تواند در اولین فرصت خودرو برای انتقاال بار سفارش داد. هزینه ی حمل بار بسیار مناسب بوده و بر اساس مسیر و نوع بار و... مشخص می شود. شما می توانید با تماس به یکی از شرکت خدمات اتوبار حمل و نقل بار خود را به راحتی انجام دهید.

انواع خدمات اتوبار

اتوبار به دو صورت درون شهری و بین شهری انجام می گیرد که در اتوبار درون شهری شرکت اتوبار قادر به خدمات دهی درون شهری بوده و این محدوده را انتخاب کرده است اما برخی از شرکت های باربری خدمات اتوبار بین شهری را نیز دارند که می توان کالا ها و بار را به شهر های دیگر ارسال نمود. بنابراین برای درخواست خودرو اتوبار اگر می خواهید به شهری دیگر بار ارسال کنید از مراکز اتوبار برون شهری درخواست خدمات داشته باشید اما اگر در داخل شهر نیاز به اتوبار دارید می توانید از هر یک از این شرکت ها درخواست خدمات نمایید. یکی از مزیت های خوب استفاده از خدمات اتوبار شرکت های معتبر ، اطمینان از سالم ماندن وسیله ها و آسیب نرسیدن به آن ها است، بنابراین شما با خیال راحت می توانید حمل بار های خود را به این مراکز بسپارید.

تفاوت اتوبار با باربری

اتوبار با باربری متفاوت بوده اما برخی از افراد از کلمه ی باربری به جای اتوبار نیز استفاده می کنند. اتوبار برای حمل بار محل های ثابت نظیر شرکت ها و خانه یا کارگاه و .... به کار می رود و مسئولیتی بسیار زیادی دارد و به صورت زمینی انجام می گیرد اما باربری به صورت کلی از طریق هوایی و دریایی نیز صورت می گیرد که رایج تر بوده و برای جابجایی های بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا شرکت های اتوبار خدمات باربری را هم دارند. برای استفاده از خدمات اتوبار در غرب تهران به سایت مراجعه کنید. 

شرکت اتوبار آزادی از شرکت های معتبر در زمینه ی اتوبار و باربری می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. این مرکز از بزرگ ترین مراکز اتوبار می باشد که با استفاده از پرسنل مجرب خود می تواند خدمات باربری و اتوبار را به بهترین نحو در اختیار شما قرار دهد. مرکز اتوبار آزادی با سال ها سابقه در این زمینه توانسته خدمات کاملی را با هزینه ی بسیار کم ارائه دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()