آسمان مجازی به عنوان یکی از جدیدترین سبک های تزئین سقف محسوب می شود. قطعاً نام سقف کاذب را شنیده اید، سقف آسمان مجازی نیز به یکی دیگر از انواع سقف کاذب است که مورد استقبال طراحان دکوراسیون و عموم مردم در جهان قرار گرفته است. از گذشته تا به امروز، از متریال و روش های مختلف برای تزئین سقف دکوراسیون استفاده می شد که می توان به گچبری، نقاشی سقف، آینه کاری سقف، نصب انواع پوستر سقفی و غیره اشاره نمود. خرید و فروش آسمان مجازی به دلیل ویژگی های منحصربه فرد و در عین حال نمای بسیار فراگیر، علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و روز بروز بر خریداران محصول آسمان مجازی افزوده می شود.

چاپ انواع آسمان مجازی

چاپ انواع آسمان مجازی را شاهد می باشیم که توسط دستگاه های چاپ دیجیتال مدرن صورت می گیرد. در نتیجه می توانید بهترین طرح های آسمان مجازی را بر روی سقف های ساختمان های مختلف مشاهده نمائید. از زمانیکه فروش سقف آسمان مجازی در سراسر جهان آغاز شد، طراحان دکوراسیون داخلی با استفاده از این امکان توانستند بر زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون بیفزایند و نمای شیک و مدرنی را ایجاد نمایند.

با خرید و نصب سقف آسمان مجازی به طرح های آسمان، پرنده، ابر، رنگین کمان، بناهای تاریخی و غیره می توان تغییرات فوق العاده ای را در فضاسازی دکوراسیون ایجاد نمود و به نمای دکوراسیون، ارزش لوکس و مدرن بخشیده می شود. استفاده از سقف آسمان مجازی می توان حس آرامش خاصی به محیط بخشید. خوشبختانه صنعت طراحی دکوراسیون با فروش انواع آسمان مجازی، پوستر دیواری سقفی، سقف های کاذب و غیره دچار تغییر و تحول فراوانی قرار گرفته شد و این مسئله موجب رشد طراحی های دکوراسیون ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری شده است.

خرید سقف آسمان مجازی

خرید سقف آسمان مجازی مانند سفارش آسمان مجازی طرح آسمان و درخت برای ایجاد تغییر در دکوراسیون و تصویرسازی در نمای داخلی ساختمان انجام می شود. لازم به ذکر است که با استفاده از سقف کاذب، می توان ابعاد فضای دکوراسیون را نیز کم نمود، ضمن آنکه با استفاده از تجهیزات نورپردازی می توان بر زیبایی دکوراسیون اضافه نمود.

در حال حاضر انواع چاپ آسمان مجازی را می توان مشاهده نمود. برای چاپ سقف آسمان مجازی از روش های مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

  • چاپ تصاویر آسمان مجازی بر روی بک لایت و در انتها چسباندن آن بر روی شیشه های دو طرفه و یا طلقی.
  • چاپ تصاویر آسمان مجازی بر روی استیکر مشخص و چسباندن آنها بر روی طلق های پلکسی.
  • چاپ تصاویر آسمان مجازی به طور مستقیم بر روی طلق های پلکسی که با استفاده از دستگاه های چاپ UV انجام می شوند.

لازم به ذکر است که هر کدام از روش های طراحی و چاپ سقف آسمان مجازی ، دارای جلوه و نمای ویژه ای می باشند که بی تأثیر در قیمت آسمان مجازی نیز نمی باشند.

قیمت آسمان مجازی

قیمت آسمان مجازی که بر روی بک لایت چاپ می شود، نسبت به دیگر انواع آسمان مجازی ارزان تر است. ضمن آنکه ابعاد و تجهیزات جانبی و نورپردازی هایی که برای دیزان سقف آسمان مجازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بر روی قیمت نهایی اجرای آسمان مجازی تأثیر گذار می باشند. با توجه به زیبایی خاصی که به دکوراسیون می بخشد، می ارزد که با خرید آسمان مجازی لاکچری، ارزش ملک را ارتقاء ببخشید. البته طبیعتاً دوام و طول عمر آسمان مجازی نیز حائز اهمیت می باشد و مقرون به صرفه می باشد که با خرید آسمان مجازی با کیفیت، بتوانید خاص بودن طراحی دکوراسیون ساختمان را بینندگان نشان دهید.

با استفاده از تجربیات سال ها تلاش پرسنل فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، می توانید جدیدترین محصولات دکوراتیو را از این مجموعه خریداری نمائید که شامل جدیدترین مدل های آسمان مجازی نیز می شوند.  

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()