ترازوی پند، از قطعات و بخش های مختلفی تشکیل شده است که ممکن است به مرور زمان دچار آسیب و مشکلاتی شود. این لوازم مانند کیبورد، نمایشگر و قطعات داخلی مانند لودسل و باتری و... هستند. شرکت پند تولید کننده قطعات مختلف ترازو نیز می باشد که با به وجود آمدن مشکل در این دستگاه امکان تعویض این قطعات به وسیله نمایندگی های پند وجود دارد.

قطعات اصلی و مهم ترازوی شرکت پند، ممکن است با گذشت زمان دچار فرسایش و استهلاک شده و یا حتی دچار شکستگی و ضربه شوند. در صورت بروز چنین مشکلاتی در ترازو، ضروری است تا از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر پند اقدام کرد تا قطعات مرغوب و با کیفیت، در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

نمایشگر؛ این نمایشگر در ترازوی پند، از نوع LED می باشد که به صورت علمک دار یا بدون علمک در ترازو وجود دارند. در این قسمت اطلاعات مربوط به وزن و قیمت کالاها نمایش داده می شود. گاهی ممکن است اعداد به صورت کامل در نمایشگر ظاهر نشوند و یا وضوح کامل نداشته باشند. همچنین ممکن است صفحه به طور کامل خاموش شود.

در این صورت تعمیرکاران ماهر و متخصص شرکت پند می توانند مشکل به وجود آمده را برطرف کرده و یا نمایشگر به طور کامل تعویض شود.

کیبورد؛ این قسمت به منظور تنظیم ترازو و وارد کردن اعداد و ارقام مربوط به قیمت و وزن کالاها تعبیه شده است. برای محافظت و افزایش طول عمر این بخش بهتر است از کاور برای صفحه کلید استفاده کرد. مشکلات رایج در کیبورد شامل کار نکردن برخی دکمه ها و یا گیر کردن آن می باشند که از طریق مراجعه به نمایندگی های پند قابل تعمیر است.

باتری؛ ترازوهای فروشگاهی پند با استفاده از برق شهری تغذیه می شوند و باتری در مواقع اضطراری به ترازو کمک می کند. برای جلوگیری از سولفاته شدن باتری بایستی به صورت هفته ای از آن استفاده کرد. اگر باتری بدون استفاده بماند کارایی خود را از دست می دهد و باید تعویض شود.

لودسل؛ یکی از مهمترین قطعات داخلی ترازوی پند، لودسل آن است. لودسل حسگر ترازو بوده که معمولا در زیر سینی جاگذاری می شود. برای جلوگیری از آسیب به این قطعه معمولا ترازوهای پند دارای ضربه گیر هستند. وارد کردن ضربه های شدید ممکن است هم باعث آسیب به لودسل و هم آسیب به سینی ترازو شود. همچنین وجود بار به صورت طولانی روی ترازو می تواند برای لودسل، مشکل به وجود آورد.برای اطلاع از قیمت فروش ترازوی پند از طریق لینک اقدام نمایید. 

 

شرکت تولیدی سیستم های توزین پند ، در تولید ترازوی پند  در حدود 14 مدل را با قابلیت های متنوع وارد بازار فروش کرده اند. انواع ترازوهای صنعتی و فروشگاهی شرکت پند، می توانند به لوازم جانبی مانند پرینتر متصل شده و کارایی و قابلیت دستگاه افزایش دهند.

یکی از مسائلی که باید هنگام خرید ترازوی پند به آن توجه کرد، شرایط نگهداری از آن است. برای استفاده از این دستگاه نکات فنی و ایمنی را رعایت کرد تا طول عمر دستگاه بیشتر شده و همچنین عملیات توزین نیز بدون درصد خطا انجام شود.

یکی از این نکات، تراز بودن ترازو روی زمین و یا روی پایه ها است. در واقع قبل از آن که ترازو روشن شود بایستی از تراز بودن پایه های آن اطمینان حاصل کرد تا اندازه گیری وزن به درستی انجام شود.

همچنین برای استفاده از برق به منظور منبع تغذیه برای ترازو، بایستی از پریز جداگانه استفاده کرد. این پریز باید دارای ارت جداگانه ای باشد. برای این دستگاه نباید با سایر وسایل برقی از یک پریز برق استفاده کرد. همچنین باید از محافظ برق مناسب با ترازوی دیجیتال پند استفاده شود.

برای وزن کردن بارهای مختلف نبایستی بار را بر روی لبه سینی ترازو و یا معلق روی آن قرار دارد. بلکه بایستی بار را در وسط سینی گذاشت تا عملیات وزن کشی به درستی انجام شود.

برای حمل و جا به جایی ترازوی پند، آن را از قسمت زیر بدنه باید حمل کرد. حمل ترازو از قسمت علمک یا ستون بسیار اشتباه است و باعث صدمه به آن می شود.

وارد کردن ضربه و فشار به ترازو ممکن است باعث آسیب به آن شود. ظرفیت ترازو تعیین شده می باشد و نباید بار بیشتر از ظرفیت روی آن قرار داد.برای خرید از  مرکز فروش ترازو های قیمت مناسب به سایت دیجی اسکال مراجعه کنید. 

وجود رطوبت در محیط می تواند برای قطعات الکترونیکی دستگاه مشکل به وجود آورد. بنابراین از ریختن آب روی دستگاه جلوگیری شود. جهت شستشوی سینی ترازو، باید آن را از بدنه جدا کرده و سپس شست و استفاده کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده برای افزایش طول عمر ترازو، بهتر است از قرار دادن آن در کنار ماشین آلات و دستگاه های برقی فشار قوی، جلوگیری کرد.

 آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()