کاغذ سابلیمیشن متناسب با کارکرد دستگاه های چاپ سابلیمیشن ساخته شده اند. کاغذهای چاپ سابلیمیشن دارای ضخامت بالای استاندارد می باشند که خاصیت چسبندگی به پارچه، سطوح سرامیکی، سنگی، شیشه ای، چوب و غیره دارند و هیچ گونه مشکلی با پرس شدن ندارند. خرید و فروش کاغذ سابلیمیشن به مراتب با رونق دستگاه های سابلیمیشن صورت می گیرد. هنگام خرید کاغذهای مخصوص سابلیمیشن باید توجه داشته باشید که از جنس های بی کیفیت نازک و غیر استاندارد استفاده نکنید چون بدون کوتینگ هستند و این مسئله موجب بروز مشکلات پرس و همچنین مصرف بیش از اندازه جوهر می شود. البته با خرید کاغذ سابلیمیشن اصل می توان در برخی از مصارف چاپ روی شال، از دو طرف کاغذهای حرارتی استفاده نمود که در این صورت موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود.

خرید و فروش کاغذ سابلیمیشن

خرید و  فروش کاغذ سابلیمیشن نیز همانند جوهرهای دستگاه چاپ دارای مشخصات ویژه می باشند که هنگام خرید آنها باید دقت لازم را داشته باشید تا متناسب با مدل دستگاه سابلیمیشن، خرید با کیفیت ترین کاغذ سابلیمیشن را انجام دهید. کاغذ چاپ سابلیمیشن، کاغذ چاپ مدیای اکوسالونت، ورق پلکسی گلس و کاغذ حرارتی بنر، فلکس و استیکر از انواع کاغذهای دستگاه سابلیمیشن می باشند که در بازار عرضه می شوند.

چاپ سابلیمیشن بر روی لباس را می توان با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن سابلیمیشن انجام داد. در واقع با استفاده از حرارت اتو و همچنین جوهرهای مخصوص، می توان تصاویر متعددی را بر روی پارچه های نخی چاپ نمود. در نتیجه باید توجه داشت که دستگاه های چاپ از چه نوع کاغذ چاپی استفاده می کنند و دارای کیفیت مناسب می باشند یا نه!

فروش کاغذهای حرارتی سابلیمیشن به صورت رولی با متراژهای مشخص می باشد. به عنوان مثال فروش کاغذ چاپ سابلیمیشن در عرض های 137 الی 310 سانتی متر عرضه می شود که البته می توانند متناسب به نیاز مشتری، به صورت سفارشی نیز به فروش برسانند.

ویژگی های کاغذ چاپ سابلیمیشن

انتقال کامل رنگ به پارچه تا میزان 90%، صرفه جویی در مصرف جوهر چاپ، انتقال برگشت گرم از 40 الی 110 گرم، استفاده از تکنولوژی نانو در کوتینگ کاغذهای سابلیمیشن، امکان بسته بندی به صورت رولی با کارتن و لایه محافظتی، برگشت سریع رنگ در دمای پایین نسبت به دیگر کاغذها، امکان چاپ بر روی محصولات پارچه ای چون شال و روسری و غیره از جمله ویژگی های کاغذ چاپ سابلیمیشن محسوب می شوند. در حال حاضر فروش کاغذ سابلیمیشن فارنهایت به عنوان یکی از برندهای معتبر رونق یافته است. برند Fahrenheit محصول کشور کره است که به عنوان یکی از برندهای معتبر جهانی در حوزۀ فروش محصولات دستگاه های چاپ سابلیمیشن می باشند.

کاغذ سابلیمیشن کره ای دارای قدرت بالای انتقال جوهر بر روی وسایل می باشد و این مسئله موجب صرفه جویی در مصرف رنگ می شود. همچنین دارای چگالی رنگ دو برابر، کیفیت رنگ را افزایش می دهد، سرعت چاپ را تسریع می کند و خطای رنگ را به حداقل میزان می رسانند.

قیمت خرید کاغذ سابلیمیشن

قیمت خرید کاغذ چاپ سابلیمیشن به فاکتورهای متعددی چون برند، میزان ضخامت کاغذ و همچنین قیمت ارز بستگی دارد. در واقع اکثر کاغذهای چاپ سابلیمیشن وارداتی می باشند، در نتیجه نرخ ارز، روزانه تغییر می کند و دارای ثبات نمی باشد. با خرید کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن از فروشگاه های معتبر فروش دستگاه های چاپ سابلیمیشن، می توانید با قیمت ارزان و اطمینان بالا، با کیفیت ترین برند کاغذ چاپ را به صورت تضمین شده خریداری نمائید.

شرکت فرارنگ تبلیغ، از جمله شرکت های با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات و دستگاه های چاپ دیجیتال سابلیمیشن و سایر فعالیت دارد و در حال حاضر امکان خرید اینترنتی انواع کاغذ سابلیمیشن، دستگاه چاپ و غیره را برای مشتریان فراهم نموده است.

  تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()