پارکت یکی دیگر از وسایل دکوراتیو است که در جهت تزئین کف ساختمان به کار برده می شوند. در این سال های اخیر خرید و فروش پارکت نسبت به دیگر انواع کفپوش  رونق یافته است. با توجه به ویژگی های متعددی که این نوع کفپوش در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد می کند، تحولی چشمگیر و دیدنی می باشند. پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع پارکت موجود در بازار می باشد که با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می شوند. لازم به ذکر است که در حال حاضر پارکت های برند ایرانی نیز از نظر کیفیت با برندهای خارجی برابری می کند و این مسئله موجب افزایش فروش پارکت لمینت آرتا شده است.

ویژگی های پارکت با کیفیت

پوشش قابلیت شستشو، استحکام بالا، قیمت ارزان، تنوع رنگ و طرح از جمله ویژگی های پارکت با کیفیت می باشد. با خرید پارکت لمینت  با کیفیت می توانید برای مدت زمان طولانی از نصب کفپوش جدید در ایمن بمانید. همچنین مدت زمان نصب کفپوش پارکت بسیار کوتاه و راحت می باشد و این دلیل هم موجب استقبال مردم قرار گرفته است. همانطور که می دانید نمای دکوراسیون داخلی به بخش های مختلف ساختمان مرتبط می باشد که کف ساختمان نیز در جایگاه خود، بسیار حائز اهمیت می باشد. نمای کفپوش پارکت به دلیل آنکه از طبیعت الهام گرفته شده است و نمایی از طرح های چوب درختان در محیط ساختمان به نمایش می گذارد، در نتیجه حس آرامش و زیبایی خاصی به محیط می بخشد. بنابراین عموم مردم ترجیح می دهند از مزایای این نوع کفپوش ضد آب استفاده نمایند. در واقع از کفپوش پارکت، به عنوان پارکت ضد آب شناخته می شود که استحکام بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارد.

همانطور که می دانید علاوه بر پارکت چوبی، پارکت لمینت نیز ساخته شده است که از لایه های مغز فشرده شدۀ چوب hdf ساخته شده اند که با پوشش ضد آب عایق شده اند. به همین جهت است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

خرید بهترین پارکت

خرید بهترین پارکت برای تمام اقشار جامعه فراهم می باشد و متناسب با تمام سلایق شخصی، امکان خرید انواع پارکت لمینت طرح کلاسیک و مدرن میسر می باشد. به عبارتی بر اساس سبک دکوراسیون داخلی مدرن، می توانید از پارکت لمینت مدرن که دارای تناژ رنگی روشن و طرح مدرن و امروزی می باشند را انتخاب نمائید. در این صورت می توانید از نمای زیبایی که در طراحی دکوراسیون خود رقم زده اید، لذت فراوان ببرید.

توجه به فاکتورهایی چون رنگبندی لوازم دکوراتیو و همچنین رنگ بندی لوازم آشپزخانه چون کابینت در انتخاب طرح و رنگ پارکت ها  به شما کمک خواهد کرد. همواره توجه داشته باشید که شرایط محیطی را نیز مد نظر داشته باشید چون کفپوش پارکت باید با آن محیط سازگاری لازم را داشته باشد و این موضوع سبب می شود تا دوام و ماندگاری پارکت  افزایش پیدا کند. استفاده از کفپوش مناسب برای اتاق کودک، اتاق خواب، سالن پذیرایی و همچنین آشپزخانه، به نوعی موجب آسایش و راحتی ساکنین می شود. ضمن آنکه نصب پارکت به نوعی عایق صدا و همچنین حرارت برودتی می شوند.  

قیمت پارکت

قیمت پارکت به دلایلی چون ابعاد، متریال سازنده و طرح آنها می تواند تغییر یابد. به همین دلیل است که در بازار فروش پارکت، می توانید انواع پارکت لمینت با قیمت های متفاوت را مشاهده نمائید. به همین منظور هنگام خرید کفپوش، بهتر است از تجربیات افراد متخصص استفاده نمائید تا متناسب با شرایط محیطی ساختمان، مناسب ترین پارکت را برای خرید به شما معرفی نمایند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری ، به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر، فعالیت خود را در حوزۀ پخش انواع پارکت لمینت در تهران آغاز نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8
تلفن های تماس: 02133126516
کد پستی:1181666981
info@mydecori.com
ساعات کاری:
شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()