آیفون یکی از لوازم ضروری برای هر ساختمانی است. باز کردن درب یکی از کار هایی است که ما روزانه با آن سر و کار داریم. به همین دلیل آیفون ها برای راحتی در زندگی ، روی کار آمدند. در ابتدا آیفون ها به صورت صوتی بودند و فقط ما می توانستیم با شخص مراجعه کنده مکالمه داشته باشیم اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه انواع آیفون های تصویری روی کار آمدند که دارای قابلیت مشاهده ی تصویر شخص مراجعه کننده می باشد. این آیفون ها در کیفیت های مختلف قرار دارند که هر یک در برند های خاصی قرار گرفته اند. فروش انواع آیفون تصویری در کشور ما بیشتر از قبل بوده و شاهد روی کار آمدن محصولات جدید تر می باشیم. انواع آیفون ها ی جدید شامل قابلیت هایی مانند منشی تلفن می باشد. همچنین برخی از انواع آیفون های تصویری امکان برقراری ارتباط با سایر واحد ها و نگهبانی را به ما می دهد.  

خرید آیفون تصویری

خرید آیفون تصویری باید با توجه به نیاز های ساختمان انجام گیرد. آیفون ها در قیمت های مختلفی وجود دارند که هر یک بر اساس قابلیت هایی که دارند قیمت گذاری می شوند که در این میان آیفون هایی که باکیفیت بوده و دارای برند معروف هستند و همین طور قابلیت های بیشتری دارند ، از قیمت بالاتری برخوردارند. البته امروزه محصولات تقلبی نیز در بازار افزایش پیدا کرده و شاهد فروش آیفون تصویری با قیمت های بسیار ارزان هستیم که این آیفون ها تقلبی بوده و کیفیت پایینی دارند. بنابراین خرید آیفون را باید از مرکزی معتبر انجام دهید. مراکز معتبر آیفون های اصلی را در اختیار شما قرار می دهند. باید دقت داشته باشید که این آیفون های تصویری ارزان در کوتاه مدت دچار خرابی شده و دوام بسیار کمی دارند بابراین شما با خرید آیفون های برند های خوب گرچه مقدار هزینه ی بیشتری صرف می کنید اما این آیفون ها دوام بالایی دارند و شما مجبور نیستید که زود به زود تعویض آیفون را انجام دهید.

چه نوع آیفون تصویری مناسب است؟

انتخاب آیفون های تصویری بستگی به نظر صاحب ساختمان و استفاده ی او دارد. آیفون ها در دو نوع آنالوگ و دیحیتال قرار دارد که هر یک دارای قابلیت هایی هستند. انواع آنالوگ آیفون ها نمونه ی رایجی است که در بیشتر ساختمان ها مشاهده می نماییم. اما نمونه ای از آیفون های جدید که دیجیتالی هستند برای مجتمع های مسکونی به کار می روند. به دلیل این که تعداد واحد های مجتمع های مسکونی زیاد است ، شاسی های زنگ در تعداد بالایی وجود خواهد داشت که موجب تداخل زنگ ها می شود بنابراین برای جلوگیری از این تداخل و به وجود آمدن مشکل از آیفون های دیجیتال استفاده می شود که این آیفون ها دارای پنلی با کد های صفر تا نه بوده که برای برقراری ارتباط با واحد ها باید شماره ی زنگ واحد ها را بدانیم و سپس با استفاده از این شاسی ها ، کد را شماره گیری نماییم. بنابراین به راحتی می توانیم با واحد مربوطه ارتباط برقرار نماییم.

برای این که بخواهید آیفون خوب و باکیفیتی را تهیه کنید باید کیفیت را به کمیت ترجیح دهید. بنابراین اگر از نظر هزینه برایتان فرقی ندارد به دنبال برند هایی باشید که دارای محبوبیت بیشتری هستند. مراکز فروش آیفون های تصویری این محصول را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. شرکت آکام سازه از شرکت های بسیار معروف در زمینه ی فروش آیفون های تصویری تکنما می باشد. برای خرید انواع آیفون می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و محصولات را مشاهده و اقدام به خرید نمایید. در صورت خواستن مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

پیام کوتاه : 50001040052871

فکس :  02152871 داخلی 109

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()