بهتر است قبل از خرید باسکول، نکاتی را مورد توجه قرار داده و به بررسی مسائلی بپردازیم و سپس  با کسب آگاهی بیشتر، اقدام به خرید باسکول نماییم.  هزینه ی تمام شده باسکول دیجیتال از موضوعات مورد توجه خریداران است و عوامل  متعددی در تعیین و برآورد هزینه های تمام شده باسکول ها تاثیر گذار هستند. در ادامه به بررسی  مطالبی در زمینه ی باسکول، ساخت باسکول، خدمات پس از فروش باسکول ها و هزینه ی تمام شده طراحی و ساخت باسکول ها می پردازیم:

خدمات ارائه شده قبل و بعد از خرید باسکول

برآورد هزینه های تمام شده ی باسکول از موضوعات مورد توجه برای خرید انواع باسکول است. اولین معیار در تعیین قیمت یک باسکول، قیمت قطعات استفاده شده در آن است. ارائه خدمات پس از فروش باسکول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث می شود بهره وری و عمر باسکول افزایش پیدا کند؛ اما بعضی از فروشندگان باسکول ها را با قیمتی پایین تر و بدون خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کنند که همین عامل باعث وارد آمدن ضرر و زیان به خریداران باسکول می شود. زیرا در صورت بروز هرگونه خرابی در باسکول،  خریداران باید هزینه گزافی را برای تعمیر آن پرداخت نمایند. بنابراین از موضوعات مورد توجه، ارائه ی خدمات پس از فروش باسکول ها و اعطای گارانتی به مشتریان است.

مساله ی دیگر در این حوزه بازدید کارشناسان طراحی باسکول از محل نصب باسکول است. این بازدید باعث می شود باسکول براساس استاندارد های جهانی طراحی و ساخته شود و مشکلات و ایرادات محل نصب باسکول بر طرف شود. مزیت دیگر بازدید قبل از طراحی و ساخت باسکول این است که از ایجاد هزینه های مازاد و اضافی که برای رفع نقص ایرادات احتمالی باسکول ممکن است ایجاد شود، جلوگیری می نماید و روند ساخت باسکول را تسریع می کند..

خرید باسکول و روش های وزن کشی باسکول ها

برای توزین و وزن کشی باسکول ها دو روش وجود دارد که می توان برای توزین به این دو روش عمل نمود و کار وزن کشی را انجام داد که در زیر به بررسی این دو روش می پردازیم:

بررسی روش توزین مستقیم:

در روش توزین دقیق کار وزن کشی به دقت بالایی انجام می شود و در این روش کار توزین کل  وسیله  ی نقلیه در یک بار وزن کشی انجام می شود.

بررسی روش توزین غیر مستقیم:

در این روش کار وزن کشی در چند مرحله انجام می شود. این روش ممکن است دقیق نباشد و طی چند مرحله و در هر مرحله بخشی از وسیله ی نقلیه توزین شود. همچنین در هر بار وزن کشی می تواند وزن بخشی از وسیله ی نقلیه، یا یا چند محور محاسبه شود.

نحوه ی استفاده از باسکول ها

بعد از خرید باسکول نحوه ی استفاده از باسکول ها یکی از موضوعات مهم است که باید به خوبی آن را فرا بگیرید.  افرادی که می خواهند با باسکول کار کنند، باید تمامی مقررات استفاده از باسکول ها را به خوبی فرا بگیرند و  با نحوه ی کار با باسکول آشنا باشند. هر یک از باسکول ها الزامات خاص خود را دارند  و هر یک از آن ها  برای وزن کشی خاص مناسب هستند. میزان باری که بر روی کفه ی باسکول قرار می گیرد، باید از ظرفیت باسکول کمتر باشد تا آسیبی به باسکول و لودسل های  وارد نشود. چنانچه در انجام وزن کشی باسکول از نیرو های آموزش دیده استفاده شود، کار به نحوی صحیح انجام می شود و انجام فرایند وزن کشی با سرعت بالاتری انجام می شود.  نکته ی دیگر در ارتباط با استفاده از باسکول ها آن است که همیشه باید باسکول ها را تمیز نگه دارید و با آزمایش ها و بازدید های دوره ای مطمئن شوید که باسکول ها درست کار می کنند و ایرادی ندارند. ارائه ی خدمات پس از فروش، بعد از خرید انواع ترازو و باسکول در پایین آمدن هزینه های تعمیر و نگهداری باسکول ها موثر هستند.

 

تماس با ما
ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()