کفش ایمنی از پرفروش ترین تجهیزات ایمنی در محیط های کاری پر خطر می باشد که در برابر حوادث کار، سوختگی، سرما، خستگی و برق گرفتگی از پاها محافظت می کند. قیمت کفش ایمنی با توجه به نوع و کاربرد آن ها تغییر می کند، زیرا این کفش ها را می توان در انواع کفش های اداری و کارمندی، مهندسی و کارگری قرار داد، که هر کدام از آن ها کاربرد ها و خصوصیات خاص خود را دارند. رویه، سرپنجه و زیره از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده انواع کفش ایمنی هستند، که کیفیت، برند سازنده و نوع آن ها در قیمت کفش های ایمنی بسیار موثر هستند، کفی کفش های ایمنی باید در برابر لغزش، مواد اسیدی و بازی، سایش و روغن مقاومت بسیار بالایی داشته باشد، این زیره ها معمولا با استفاده از مواد پلیمری و لاستیکی توید می شوند و می توان آن ها را در سه گروه زیره های پلی اورتان، زیره ترموپلی اورتان و رابر  قرار داد، که هر کدام از آن ها نسبت به دیگری برتری هایی دارند، که در تعیین قیمت کفش ایمنی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

جنس رویه و سرپنجه در خرید کفش ایمنی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا دوام و ماندگاری کفش ها به این نوع متریال وابسطه است، چرم نبوک، چرم جیر، بوفالو، گاو، اشپالت طبیعی، لاستیک و پارچه از جمله متریالی است که در تولید رویه این کفش ها به کار می رود، و  در قیمت کفش ایمنی هم بسیار موثر است، برای مثال چرم بوفالو و گاو سختی و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و فرسودگی دارد، و دوام و ماندگاری انواع کفش های ایمنی را دو برابر می کند.

فروشگاه رادین ایمن از محبوبترین شعب فروش کفش ایمنی در برند های معتیر داخلی و خارجی با نازل ترین قیمت می باشد، که با مراجعه به آدرس سایت این مرکز می توان لیست قیمت کفش ایمنی را مشاهده و نسبت به خرید آنلاین آن ها اقدام نمود.

کفش ایمنی را می توان در شمار مهمترین تجهیزات ایمنی کار قرار داد، که در زمان کار و فعالیت مانع از رسیدن آسیب به پاها می شود، قیمت کفش ایمنی در مقایسه با مزایایی که در پی دارد، برای تمامی افراد مناسب و مقرون به صرفه می باشد.  این کفش ها میزان حوادث کار را تا 60 درصد کاهش می دهند، و امروزه استفاده از آن ها به یکی از مهمترین الزامات در قانون کار تبدیل شده است.  قیمت کفش ایمنی بسته به نوع متریالی که در ساخت آن به کار رفته است می باشد، این کفش ها دارای زیره های پلیمری و لاستیکی هستند، که در برابر لغزش، روغن، ساییدگی و غیره مقاومت بسیار بالایی دارند و رویه های چرمی آن در برابر ضربه، فشار و غیره از پاها محافظت می کنند.

قیمت کفش ایمنی در مدل های ایمنی و عایق الکتریسته بسیار متنوع است، این کفش ها در دو بازه ولتاژ ضعیف و ولتاژ قوی تولید می شوند، این کفش ها در ولتاژ ضعیف قادرند تا 480 ولتاژ و در ولتاژ قوی تا 18000 ولتاژ را تحمل کنند. قیمت کفش ایمنی در برندهای داخلی به مراتب ارزان تر از نوع خارجی است، زیرا در تولید این کفش ها از متریال و تولیدات داخلی استفاده شده است، و هزینه های اضافی باربری و گمرک نیز  از آن ها کسر می شود. ایمنی و امنیت، راحتی و بهداشت پاها، مقاومت در برابر سوختگی و الکتریسیته، محافظت پاها در برابر سرما و غیره از جمله مزایایی است که با خرید کفش ایمنی و مناسب به دست می آورید، این کفش ها علاوه بر موارد فوق سبب کاهش استرس کارکنان و افزایش بهره وری آن ها در محیط کار می شوند.

فروشگاه اینترنتی رادین ایمن از محبوبترین مراکز فروش کفش ایمنی با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که متقاضیان خرید انواع کفش ایمنی می توانند با مراجعه به آدرس وب سایت این مرکز سفارشات خود را ثبت و خریداری نمایند، ارسال فوری، تضمین کیفیت و خرید مستقیم و بی واسطه از مهمترین مزایای خرید از این فروشگاه آنلاین می باشد.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()