مویک مینی از جمله دستگاه هایی است که حاصل جدیدترین تکنولوژی می باشد که با استفاده از آن می توان تصاویر و ویدئوهایی جذابی را فیلمبرداری نمود. خرید و فروش مویک مینی همانند هلی شات می باشد که با شعار Fly As You Mini در جهان شناخته شده است. کاربرد این دستگاه علاوه بر کارهای نظامی برای امور فیلمبرداری نیز به کار برده می شود. به همین منظور کمپانی های متعددی اقدام به خرید مویک مینی می نمایند که با آن بتوانند نمای هوایی از مناظر مختلف داشته باشند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی این دستگاه، می توان انواع مویک مینی را با امکانات و قابلیت های متنوع مشاهده نمود که در دسترس مشتریان قرار گرفته شود. با توجه به ویژگی آشکار این نوع دستگاه ها که وزن و ابعاد بسیار کوچک آنها می باشد، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است. این دستگاه ها هنگام پرواز کردن دارای ابعاد طول، عرض و ارتفاعی معادل با 5.5*29*24.5 سانتی متر دارند که پس از بسته شدن بال ها برابر با ابعاد 5.7*8.2*14 سانتی متر کاهش پیدا می کنند. در واقع شرکت DJI مفتخر است که توانسته است دستگاه های مویک مینی را در اندازه های تلفن همراه تولید کنند که کوچکترین ابعاد را شامل می شوند. برای خرید اینترنتی مویک مینی به سایت مراجعه کنید. 

خرید مویک مینی

خرید مویک مینی توسط شرکت های فیلمبرداری و غیره انجام می گیرد چون با استفاده از این دستگاه ها می توانند تصاویر هوایی روزانه را ضبط کنند. این دستگاه را با نام کوادکوپتر مویک مینی نیز می شناسند که به عنوان یک دوربین هوایی مورد استفاده قرار گفته می شوند. علّت نامگذاری آن مربوط به طراحی عالی، وزن سبک، ابعاد کوچک و کاربری قدرتمند آن می باشد. این دستگاه عموماً دارای مشخصات فنی قدرتمند می باشد که به صورت فشرده طراحی شده اند و در نتیجۀ آن به راحتی می توان عکاسی و فیلمبرداری های خلاقانه انجام داد. هلی شات مویک مینی طوری طراحی شده است که می تواند ایده های ذهنی شما را در خصوص نحوۀ طراحی فیلمبرداری تصاویر برآروده سازد. به همین منظور می توانید با مراجعه به شرکت های معتبر فروش مویک مینی ، مناسب ترین نوع این دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

از جمله ویژگی های کاربردی انواع هلی شات مویک مینی می توانید به اندازه های کوچک و فشرده شده، امکان فیلبرداری مفید در مدت زمان 30 دقیقه، امکان فیلمبرداری در شرایط محیطی معمولی، امکان انتقال تصاویر گرفته شده به گوشی های هوشمند تا فاصله 4 کیلومتری، توانایی کنترل دستگاه مویک مینی از فاصله 4 کیلومتری، برخورداری از سیستم GPS هوشمند و نقشه یابی، برخورداری از سنسورهای 360 درجه برای پرواز های ایمن، عدم برخورد با اشیاء به طور اتوماتیک، دارای گیمبال 3 محوره، دوربین عکاسی قدرتمند ، برخورداری از خروجی فیلمبرداری اچ دی و قابلیت سیستم ویرایشگر و اشتراک گذاری تصاویر و غیره اشاره نمود.

فروش مویک مینی

خرید و فروش مویک مینی عموماً توسط فروشگاه هایی که در حوزۀ تجهیزات تخصصی فیلمبرداری فعالیت دارند، فراهم می باشد. به همین منظور برای اینکه بتوانید تصاویر و فیلمبرداری هوایی داشته باشید، نیاز است که خرید کوادکوپتر مویک مینی را انجام دهید و متناسب با مقصود خود از این دستگاه، مناسب ترین طرح را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

قیمت مویک مینی

قیمت مویک مینی به ویژگی های مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. در نتیجه متناسب با توان مالی خود، می توانید بهترین هلی شات مویک مینی را با قیمت ارزان خریداری نمائید که بازدهی و توان لازم را داشته باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه جزء دستگاه هایی با فناوری نسل جدید می باشند.

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت، به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش تجهیزات تخصصی کوادکوپتر مویک مینی در ایران فعالیت دارد و امکان سفارش اینترنتی را برای مشتریان فراهم نموده اند.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()