فروش اقساطی خودرو، یکی از روش های خرید خودرو در جهان می باشد. به عبارتی خرید خودرو به دو روش فروش نقدی خودرو و یا فروش اقساطی اتومبیل صورت می گیرد. صنعت خودروسازی توسط کشورهای پیشرفته توسعه پیدا کرده است که در نهایت به سایر کشورها گسترش یافته است. در ایران نیز از ابتدا خودروهایی را به صورت وارداتی به داخل کشور وارد می نمودند و پس از اینکه بر تعداد علاقه مندان این محصول افزوده شد، شرکت های خودروسازی با راه اندازی خط تولید توانستند که شرایط فوق العاده ای را جهت تولید و فروش انواع خودرو سواری و شاسی بلند برای عموم مردم فراهم نمایند. در ابتدا افراد ثروتمند به صورت پرداخت نقدی، قادر به خرید خودرو بودند ولی شرکت های تولیدکننده در جهت توسعه و ارتقاء میزان فروش خودرو و همچنین رضایت مندی مشتریان، شرایط فوق العاده و  قیمت فروش اقساطی خودرو  را برای خریداران فراهم نموده است.

با بیداری بازار فروش خودرو در سراسر جهان، مبحث تولید و فروش خودرو نیز در داخل کشور نیز با رونق چشمگیری روبرو شد و چندین شرکت به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت نمودند. هدف اصلی آنها در واقع گسترش مصرف کنندگان خودرو در داخل کشور بوده است. امروزه زیرسازی لازم در خصوص تولید خودرهای با کیفیت به همراه آپشن های کاربردی برای عموم مردم فراهم می باشد چون علاوه بر فروش نقدی، فروش اقساطی خودروهای داخلی نیز برای تمام اقشار جامعه فراهم می باشد.

شرایط فروش اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو در دو روش کلی فروش اقساطی بلند مدت خودرو و فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو انجام می شود. در نتیجه افراد مختلف می توانند با بررسی شرایط زندگی، سطح درآمد و نیاز خود از خودرو، اقدام به خرید بهترین خودرو نمایند. همانطور که می دانید فروش اقساطی محصولات خودرو سایپا، فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور، هیوندای، گروه خودروسازی بهمن، کیا موتورز، تویوتا، رنو، نیسان، فولکس واگن، سانگ یانگ، رنو و غیره برای تمام افراد فراهم می باشد. همواره پیش از خرید خودرو، توجه داشته باشید که آشنایی لازم در خصوص خدمات فروش اقساطی خودروها داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین مدل خودرو را با قیمت مناسب خریداری نمائید. خیلی از افراد در رابطه با مسئله خرید خودرو روبرو می باشند و نمی دانند که چطور می توانند از این شرایط به نفع خود استفاده نمایند. به نوعی آشنایی کامل در رابطه با نحوۀ خرید و شرایط فروش اقساطی خودرو ندارند. به همین منظور بهتر است با شرکت های عرضه کنندۀ خودرو مشورت نمائید.

فروش اقساطی خودروهای داخلی و وارداتی

فروش اقساطی خودرو داخلی و وارداتی برای تمام علاقه مندان به خرید خودرو، در سطح کشور فراهم می باشد. به همین منظور می توانید از این امکان در جهت مالکیت خودرو استفاده نمائید و بر اساس سطح درآمد و علایق شخصی، اقدام به خرید اقساطی خودرو نمائید. هم اکنون تمام خودروهای داخلی و وارداتی چون هیوندای، محصولات ایران خودرو، کیا موتورز و غیره به صورت اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت به فروش رسانده می شوند.

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری موجب شده است که سطح اعتماد افراد نسبت به خرید اقساطی از سوی شرکت های توزیع کنندۀ خودرو افزایش یافته است. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید خودرو نیاز است که به شرکت های معتبر مراجعه نمائید.

لیست قیمت فروش اقساطی خودرو

لیست قیمت فروش اقساطی سایپا و شرکت های دیگر را از طریق شرکت های فروش خودرو تهیه نمائید. با مراجعه به اینترنت می توانید لیست جامعی از قیمت های خودروهای داخلی و خارجی و همچنین شرایط فروش اقساطی آنها فراهم کنید.

شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در زمینۀ فروش اقساطی خودروهای سواری و شاسی بلند فعالیت دارد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()